you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

14 August 2009

hari yg mulia....


yeah..sesungguhnya awne adlh ary yg mulia kerana awne adlh ary jumaat..kan?kan?kan?hee..

yeah, td pg kitwg pj joget poco-poco taw gn cikgu rozila.. hehe.. n awne pika ta dtg.. bgs la kan?? law ta mst aku cam tekanan jew neok muke dye.. haha.. jahat erk?? geram la.. ktwg da baek gn dye, tp knape dye na tipu2 kitwg?? tape la.. mgkin dye tadew niat, tp knape mst dye na wat bnde haram cmtuh?? esh, aku mmg pantang laa.. mls na cite kg memalukan dye plak.. tp sumpah! sumpah bengkek gile gn dye!!


mase lam kls td memey panggil..dye tanyer aku..


memey : 'weyh lisa,sok aku na g library,study beb'


aku : 'er??library maner?? gn cheng la tuh'


memey : 'eala,library yahya awal!'


aku pun cam smgt twos na g library gak an.. na study BM la..i very weak in bahasa melayu! i mean come on!i am a malaysian,tp bm pun ta lepas.. kan wat malu jew tuh.. awto ustazah pun da tgur aw sal bm aku nyer mark worse gile.. hehe! malu laa.. mmbe2 aku sume ok jew bm dowg.. aku pun tataw la nape bm aku ne weak sgt..

ha! da mleweyh la plak.. afta aku bbual gn memey tuh,aku twos pinjam hp fyna n call abah bitau sok aku na g library.. haha.. kan mcm smgt jew tuh..


alaaa... awne tadew mud sgt taw na update blog ne.. tadew idea doe..huhu..kjap lg ade tushen.. mlsnyerr! n afiq lak kua gn mmbe dye g pc fair kat persada tuh! na ikot laa.. tp jao la plak then jap g kne attend tushen.. uhh! malas.. kat sola td ok jewk la kot.. ajar ade, da ta wndu kat dye.. cz da bley miang2 n tawe2 gn dye.. haha! besh doe layan pale otak dye.. tp otak myra r plig besh layan.. bley ckp base kelantan jewk gn dye.. gapo mu nih??haahaa.. dye ckp kelate peh! tror gile bhaii.. respek aku kat dye.. haha.. da laa.. aku na siap2 tyto.. t na g tushenn.. haishh.. bubye


eh lupe plak.. awne syaz alek cnie la..yeyeh! bff da balek jb! huhu.. suke doe.. dye jew plg memahami aku n pgai aku yg cam busuk2 sotong ne.. hahha.. imy syg! mlm ne na ngedate gn dye.. hehe..pix dye ade kat ats tuh..comey kan dye??kecik jew tp da tue dow,18!hee

No comments:

Post a Comment