you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

20 August 2009

the sadness part in my life







im writing this blog again cz at this moment im very mish my mum ;(
this year wil be the 2nd year im celebrating the fasting month without her.. mcm ta cayer jew.. wat can i say, im just miss her so damn freaking much :(
k.nana mcj td, she said dat she also miss mama n her masakan.. hehe! yeah, same laa.. lg2 rendang daging mama! that was my favvy.. ouh gosh! i noe kak nana n i was act very tough to face all this.. g pun dye ade ckp since mama da tadew life dye jd ta tntu arah.. dats true.. not just her, but me too.. pix kat ats tuh, was the last ktwg amek pas mama meninggal :(
i am crying badly while im writing this blog.. 1 pasaan yg ta dapat dibendung.. my bday ta smp ag sbln kot.. ape yg mnyakitkan taun ne skali lg xakan dgr wish dr mama.. mama xkan cl kul 12 n said 'epy bday wani'
since mama da taew kak baby n kak nana salu gado gak kot.. aku pun da jarang balek kl.. balek kl pun cdey la na neok bilik mama tuh.. i still can smell her bau2.. tomorrow im going back to kl.. haishh.. :(
wsau la na tglkan bilik.. t chippy tadew yg na jage.. na harapkan abh bkn bley.. dye da larr sik bz.. bbik lak poyo r dye tuh.. ta suke owg len kaco harte bnde aku! huh.. yeah! na jumpe mapey kat kl nty gn yaya ;)
pix kat at stuh mase 2007.. last raye gn mama.. mase ne kitwg lam kete na g uma nek jang kat taiping.. sdeynyerr.. salu if pape, aku ngadu gn kak nana jew skag aw.. law dye fly, aku cam tunggul laa.. n she said if can taun dpn dye da na kawen gn abg elmi.. im hepy fer her but deep down inside i dun want her to get married! the i will be alone.. kak baby pun da kawen.. hasihhh.. n at this moment im having a fight with afiq.. nape tah gn dye tuh.. da laa aku gh sdey2 sal mama dye lak na meroyan2 gn aku! huh! ilang mud tawu ta!

No comments:

Post a Comment