you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

06 August 2009

serious itu penting kot ...







awne blaja autocad mase tym MPAV.. mule2 lembab gile na blaja autocad but then afta sikk belek2 jew senang n mudah jew.. hehe... n yeah! kitwg lam lab computer sik ketawe2 jew, latihan 2 autocad ktwg ta wat pun.. gile la.. tuh da la masuk lam file mpav kitwg slumber jew ta wat an.. hehe..




mase tym math kpale otak aku, ajar n fyna cam kene rasuk jew.. haha.. msig2 gile aw.. bising plak tuh! ta serious langsung mase teacher lee gh ajar math.. da lar penting cz tuh soklan utk spm nty.. tp kitwg wat dang jew.. jahat taw! sowi mrs lee, next tym we wont do it again.. hehe

then awne dak2 kls aku k jew.. tadew pun yg na buli2 o na neok aku marah2.. bagus2! hee.. keep it up! bowink seyh, pika n myra ta dtg.. pika cz dye saket myra tuh tatau la.. cabot gn paan g kerry's la tuh! ape la, spm na dkt pun still na cabot an.. ceh! yeye jew.. kkdg aku pun same gak! haha.. ane ezanie ta dtg.. smlm da kne perli gn ustazah twos ta dtg kot.. hasihh.. ha! mase kat lab computer.. dak2 ne jahat aw.. pix ezanie gn bf lame dye uh,dowg g displaykan kat computer yg blakang skali.. peh ta cam hine lak an.. dowg da siap edit2 lg an.. law ezanie neok elak an dye meroyan jew.. haha!

aishh.. awne ade tushen.. mls seyh! penat aw.. n yeah! mlm ne bday afix, tp 1 ape pun aku stil ta siap2 kan lagi.. haha.. gile la weyh ! penat la.. tapew la.. mlm ne tyto lambat sket n prepare kan la ape2 yg ptot.. esok rase cam mls jew na sola aw.. huhu! sok tydo uma maklong.. saje jew.. eh! k.pza da stat kje.. bgs lew tuh.. da lame sgt tuh dye m'anggur.. hee!


ha kad utk afiq tuh pun da 60% siap..na neok??? tuh kat ats tuh da ade..

No comments:

Post a Comment