you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

04 August 2009

wat a day..




ary ne kat skola hepy gile..ajar da stat skola..
smgu lebey taw dye ta dtg awto cz kene chicken pox..ala shian u dear !ne dye na naek sola,geng kitowg da meriah laa.. cikgu pun da peneng na melayan kpale ktwg b5 lam kls..hehe
lam kls td ustazah marah c ezanie,nahar,ramli n azmil cz salu ponteng n cabot.. aku rase biala jew la dowg tuh.. da bribu owg nasehat dowg but still ta jln gak.. dowg da bsr, pandai la pk ape yg terbaek utk mase dpn dowg.. huhu
ee aku geram gile aw gn basit n macha.. mase gh amek pix lam kls gn basit, macha soh basit letak tgn kat bahu aku.. ssuke aty jewk an law afix neok kn dye da taching.. pe lar! pto macha jahat an, sik ckp yg afix mmg ta stie gn aku jew.. biala, bf aku! aku lg knal afiq tuh cmner dr macha si gile tuh.. haha.. yg pst awne aku peneng ++ sakit pwot taw gelak gn dowg ! spm na dekat,tp ktwg relax jew kan ta blaja,maen amek2 gamba.. cam spm tuh da lepas.. haha! ape na jd laa gn dak2 kls aku..
n 1 more thing,b4 ustazah bla, dye ckp ramai cikgu asik mgate sal kls aku ne.. kls aku dak2 jahat.. suke cabot, gado, kwajo gn cikgu2, kaki sosial, gatay2 miang2 n so on.. peh! tuh la, cikgu2 skola aku tuh suke pesimistik gn dak2 kls aku aw.. tah ape la yg kite wat smp na ckp dak2 BB cmtuh.. at least kls aku sume 1 pale, tade yg musuh2 o ape jew.. pelarr.. n yg pasal hal luar tuh biala, ckgu2 laen na sebok ape kes baii..
huh !! geram taw.. i luv my class.. ta adil dowg na ckp cmtuh..
ouh ya,mase na naek kls kan afta rehat tuh.. nmpak cikgu ayob.. tp kan dye ta snyum mcm salu la n dye da 2 ary ta msg.. knape erk ?? dye taching pasal awto lg ke?? ayoyo.. sowi ckgu syg, sy ta sgaje la na sakitkan aty cikgu,tp sy mmg tade aty pun gn cikgu.. cikgu da kawen la.. hasihhh !
n awne da 4 ogos.. alaa ag 3 ary an bday afiq.. camner ne ?? aku ta plan pape ag taw.. maty la..
camne nty erk ??peneng aw pale na pk sal hal ne.. dwet da la da ta byk.. hish! pastuh muffin pun aku lum practise na wat ag taw.. cmner nty na bg dye muffin?? silap2 rase kari kot bukan kek.. haha! tapew2, sempat lg kot na wat kan dye muffin.. ee nervous la.. da lar aku ta reti na masak2 kew apew ne.. hehe..
aishh..penat la awne..tatau nape..n td sempat wat ggi kat skola.. yeah! ggi saya da bersih n segar!haha..
thanx er nurse cz da cucikan ggi sy td..hehe
:)
k la,esok if on9,akan sy update lg blog ini ya..
pupye

No comments:

Post a Comment