you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

13 September 2009

am i change?

smlm kan aku sedey saaaannngattttt.. bunyi cm poyo kan? tp mmg r sedey! smlm sume g bnda ta ajak aku pun ! pdhal aku nyer bowink cam na mampos sial.. paan ag besh, aku ckp gn dye law na kua awne jd or ta, bitau aku.. tp jnji tgl jnji.. suke sanggattt jnji gn awk yer paan! huhu.. suke sangattt! n smlm mas,achai n fyna g bnda gak.. pto memey,cheng,yen n afix pun pegi.. pehh! afix dew ckp dye na g bnda.. aku ta esah la.. jap g dye ckp gn memey sume! bapak ah! ta ckp pun an, mane aku ta trase, mase aku na ikot.. memey ta ckp pun afix de, so aku pun cm ta esah la lau ta pegi.. g pun mmey kate invitation dye utk laki jew.. humm sokeyh.. bile da mcm ne, aku suke laa.. suke sangattt!
pegi mane2 lg pasne aku tanak mek tawu! haha.. ayat taching an? tp aku mmg taching.. smlm aku mcj sume owg tanyer katner! haha.. bdo kan? dlm ramai2 tuh akmal jew kot yg rep.. yg len tuh da mampos kew ape tah! suke doe aku.. ajar ckp biala, maybe dowg kuar ta bitau aku cz na wat surprise ka kat aku.. surprise??? surprise apew jew laa.. da la.. aku tawar aty aw.. cehwah! tp baek lak pastuh gn afix.. dye ckp aku ngadew sik na mjok jew.. mmg la! aku ade pasaan kot, bkn tadew, mmg r sik taching jew..
awne plak, aku on9 aku bace komen yg bpak dye dak arab tuh! haha! aku lupe siaa name dye.. sakit aty bhaii.. tp aku mls na layan.. aku da delete dye dr fwens aku.. maybe tuh ag bgs.. aku ne law da tawar aty baek maner pun owg tuh mmg aku ssh na layan even aku ta bnci or marah lg da kat dye.. sumpah aku ta marah dak uh da, tp tacchhiinggggg.. huhu!
lately aku sik sedey jew kan? smlm b4 tyto aku nges, mgon td pg aku nges, gdo gn amey td pun aku terrnanges! apasal tah aku ne skag.. sdey doe.. tp aku tataw ape la yg wat an aku sdey smp na mati ne.. haha! aku da lame kot ta gile2 gn mmbe, pto pressure tym trial ne n esok unty na g thailand da.. so 3 ary ne aku kene jage schedule skola amey n neok2 kan homework dye.. harapkan bbik, mmg ta siap la amey tuh.. n aku sunyi la nty lau unty tdew kot.. hee.. even dye mak tiri, sumtym we r closed! she's trying to understand me so far..
haha.. aku bbel cm bawu smgu dok gn dye.. tatau since 9 aku da dok gn dye skali. da la.. aku rase aku na tytoo.. myspace is gettin bored, facebook is gettin wild but dun worry bloggielisa.blogspot.com i wont bored using u !hehe..
da la, wanna have some sleep.. will update another story bile2 mase dari skag.. haa!

No comments:

Post a Comment