you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

26 September 2009

keluarga bahagia.. haha

yeah.. kitwg da baek.. 3 ary lepas kan aku gado gn afix, but esok nyer da oke.. aku meroyan2 na break gn dye tp seb bek dye pujok.. n tbe2 dye dtg uma aku.. wow!! ta jd twos aku na majok bile dye dtg uma gn apit.. haha! gedik an? da alang2 dye dtg aku soh r dye braye skali an.. so dye pun braye la.. kak nana ade kat dapur gn bbik mase tuh.. dye ta pasan ag afix dtg.. haha!
pto akak dtg skali join aku melayan afix gn apit.. tawu segan gn akk padahal da bape kali kot jumpe.. gedik an dye uh? mule2 dye na lek aku ta bg.. aku soh tgu smpai abah balek bawu bg dye alek.. pto mmbe dye c pejal tuh pun sebok aw na ajak dye g mane tah.. aduihh! tp dulik lak aku.. haha! aku ta bg gak dye balek.. agak lame kot dye kat uma aku.. mama yang n uncle azmi pun da bkenalan gn dye.. haha!
pto abah balek, afix twos jd clumsy kan.. haha! padan muke dye.. abah k jew treat dye.. pto mase na balek dy salam abah, uncle azmi n mama yang sume abah soh bace doa qunut kot, pto dowg pebnde tah then tawe2.. aku kat blkg da blur.. pto abah ckp kat aku 'da oke al tuh' haha.. abah poyo taw.. abah tnye lg, 'dak ne ke yg bg bunge tuh?alahaii' ahaha.. bgag aw aku.. kecoh jap kat dpn uma aku.. mama yang n uncle azmi pun bley join the club.. aishh!
n smlm lak g neok wayang gn kak nana, kak pza n afiq.. haha! akk bdo taw.. sbley2 na bgdo gn aku beli tiket wayang! aku mcm na sepak jew dye an.. sukati aku la na bli tiket wayang sndr an.. dye bley na blikan gak.. bdo kan? aku bkn ta reti na beli tiket pun.. pto dye kate aku na beromen la ape la men rabe2 la.. haha! bdo taw akak aku tuh! smlm mmg madah kepala dye jadi mangse aku tojol jew an..
bingai sgt pgai.. pto akk jht aw, dy tanak aku amek pix gn afix, dy gn k.pza soh aku amek pix dowg gn afix.. ee dengki skali kan pgai dowg kat aku? haha.. jap2.. t aku upload foto2 mreka yer.. so sweet kpala akk aku kat dada afix.. haha! agak kwajar yer dc2!

No comments:

Post a Comment