you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

16 September 2009

selamat pagi cinta :)


mood utk pg ne adalah saannngggaattt haaaaappyyyyyy ..
haha.. macam owg tgh dilamun cinta balek.. haha.. poyo sudaa! tp tol la.. aku nyer relationship gn afix da oke.. gn mmbe pun da oke gile.. da ta wndu dowg da cz smlm g skola da jmp n gelak2 gn dowg.. ilang da rindu ne.. haha.. tp ne cuti lg smingguu! ouh shit.. gonna b miss them moooreeee! huh! ape pun awne aku kuar bbuke gn dowg.. all of my girls ade.. achai,ajar,fyna,mas,myra,mapey n yaya..n of crse la afix pun ade gak.. hee! sukeeeeee :)
ouh n yeeeaahhh! unty balek awne.. she said,dye belikan baju.. ha?? baju?? kat thailand?? haha.. ta esah la.. jnji dapat kan? hee.. thanx unty,berbunge2 jap pasaan wani..hee ;)


noe y im putting this gold box??




because i've to get ready,lg 2 ary da 18 september!n it is my bufday honey.. haha! ouhhmiigoshh.. mcm ta cayer aku da na bsr.. haha! sedey pokk.. tp sonok.. heeeya.. da bley wat decision sndr yer pasne.. abah jgn na bbel lg da kat wani! wani da bsr.. haa! ceh bsar mane pun aku still wat slh gak.. haha! ily abah.. tapi mcm shit sket.. taun ne aku kne raye kat JB oke.. ta dapat lek perak.. abah soh raye gn dye cz aku ta pna raye gn dye.. sik alek uma nnek jew.. eleyh.. biala.. tu larr, sape soh dlu divorced gn arwah mama, kan bile da tue skag sume anak2 dye lek uma nnek.. even mama da tadew, but we still lek uma nnek. sayang nnek! ouh wndu glew gn dye taw.. nnek the best ok.. sporting glew. haa! eh,kwaja aku erk ckp bapak sndr cmtuh.. haha! tp tol la, kak nana n kak baby pun ta pna raye kat jb.. n fer me dis is the 2nd tym aku raye kat jb.. peh bapak ta meriah.. haha..



No comments:

Post a Comment