you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

28 October 2009

basit babi!!


mcm bese,awne g skola lmbat..hee..tp ta kne tulis name,sbb ade cikgu ayob..haha..lebiu la yob, muahmuah !haha..ermm awne dak2 kls aku mmg hyper active sumenyerr..haha n awne tanpe hnti aku tawe aw.. lg layan pale ajar gn maca.. haha.. pto dak2 asrama lak tadew.. jd, mood utk kami bersuka rie tuh mmg tserlah laa.. tade na bnci mbnci ssme sndr bak kate ajar.. haha.. then ade dak2 SAB melawat skola aku.. huhu..


pto an, tym rhat mase aku gn pqa tgh bgosip, jap g basit ta aley2 an na kacau aku.. dye dtg dari blkg pto na selek cap kapak tuh kat muke aku skali kne betol2 lam mate an!babi en? cibet basit!! ko, on de spot aku tros nanges.. peh,pdey bhaii !btol2 lak uh kne bjik mate aku.. aku twos nanges teresak2 an ! yg ejal igt aku tawe.. haha! sengal.. pto piqa n myra antar aku g toilet soh cuci mate.. pehh! merah mate aku,, then masuk kls, dak2 ne sume marah basitt ! pdan muke !! werkk ;pp


pto td na alek uma aku kehujanan.. basah beb aku ! huh.. even naek cab td.. haha ! abah ?? eh abah.. abah ta kuar hospital lg taw.. da 2 ary kot.. haishh.. aku da wndu tahap gaban ne gn abah.. get well soon abah :(
hmm ape lg erk? ouh yer.. i miss youu n i love youu afiq akmal :)


xxxxx

No comments:

Post a Comment