you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

07 October 2009

bersyukur utk segalanya


yerr.. agak cliche yerr tittle blog aku..hehe.. tp itu lah yg ingin aku cube sampaikan.. actually aku bersyukur ya amat krn aku masih lagi bnafas diatas dunia ini sedangkan di negara2 lain owg takot utk tyto dgn lena.. yelarr, skag ne bencana blaku kat mane2 je ta kire waktu, ta kire tempat .. aku juga turut bsimpati ke atas mangsa2 bncana alam kat padang n mane2 jew la yg kne bncana tuh kan.. especially kat bdk2.. aishh! kasihan mereka..

humm dan lagi 1.. aku juga bersyukur kerana dikelilingi sahabat2 yg terhebat dan memahami.. yg salu memberi support ketika aku memerlukan.. ta kire ape jua c2ac, mreka sntiase dicc.. aku bersyukur sangatt untuk itu.. bertuah memiliki mereka yang buley terima diri aku ini seadanya, yg buley menilai apa itu erti sahabat yg sbenar.. mereka ini lah yg sering m'wat kan aku tersenyum, mngis, sakit aty, geram, mnyampah, benci.. sume ini aku rasai bersama mereka.. kerana hnya dgn mereka ini aku merasai apa itu erti SAHABAT yg sbnr.. n smmgnyerr lumrah apabila bkawan kite bgdo, bmasam muke n sbgnya.. tp itu la yg aku kongsi kenangan bsame mreka.. trimas kaseh utk sgalanya wahai sahabat yg dikasihi sklian..
selain itu, aku juga gembira krne ade buah hati yg buley salu jugak mmberi smgt, mmberi galakan dan dorongan utk aku dlm semua hal.. even salu bgdo, tp itu lah yg merapatkan lg hubungn kami.. syg dye sepenuh aty ini dan sesungguhnya dialah yg 1, ta perlu lg kehadiran insan lain walaupun ade 1001 laki2 tampan dihadapan aku.. hhaha!
kakak2 yg dikasihi, keluarga yg dirahmati juga terhebat! mereka insan yg terbaik yg ade salu bsama2 aku.. even aku sering jew wat dowg sakit aty tp aku sygkan mereka oke.. hehe.. ily abah, unty nowa, kak nana oso kak baby n amer harith too.. hehe! tanpe mereka mungkin aku ta sekuat skag.. aku bsyukur kerana khidupan aku serba lengkap.. stakat ini ape kmahuan aku masih mampu diperolehi.. alhamdulilah utk itu.. trimas abah n unty yg bkerja keras utk semua ini, untuk semua kemewahan yg aku ade hari ini.. akk2 jugak.. yg ta putus2 bg aku smgt itk blaja, yg mmhami serta mgasihi aku.. aku akui, kesenangan yg ade ini kdangkala wat aku mcm lupa diri n ssh utk tawu ape itu erti ssh.. tp lately aku da bwuba.. haha! sume pelik.. aku da tawu mhargai pasaan mreka n mula mmhami mereka pula.. alangkah bagus jika proses ini dari dulu lg aku da praktik kan..
itulaaa.... tiada ape lg yg aku inginkan sbb aku rase aku wat mase ini aku da ade ape yg aku inginkan.. mempunyai sahabat yg terhebat, kkasih yg mmhami serta keluarga yg salu jew sangatt sangattt besh ne.. hehe.. ouh i dun noe how to show that how lucky i am.. ape yg penting, aku akan jage semua hubungan ini so its kan kekal jdi camne la kan.. so aku pun bley mgon pg stiap ary dgn aty yg senang n gembire.. kebenarannya, lately aku mgon pg dgn ceria skali..hehe.. trimas utk sgalanyerr :)

No comments:

Post a Comment