you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

07 October 2009

demam ini semakin meningkat suhunya

tis is my nanny, tasha (my niece) n kak nana (2006)


haishh.. mowning readers.. awne sy ta skola sbb demam n selesema yg tersangat la twok skali utk ditahan2! suhu bdn yg panas n hidung ne ta abes2 kuar cecair taw! haha.. hine rasenyerr diri ini! mula merindukan kawan2 di skola.. tp bawu 1 jam lps b'mcj dgn hajar.. haha! aishh nmpak nyerr teacher Lee da wat kmpulan baru utk kls math ne, aku 1 kumpulan gn gampang kate hajar! eeeuuuwwww....!! WTF!


maaf la bkn na mhine dye tuh, tp aku ta bley la gn gampang uth.. disebabkan aku da neok pix nude dye yg hangat diperkatekan semenjak naek skola awto.. haishh! malu aku untuk bertengtang mata dengan nya lagi pula untuk dduk disbelahnyer! ee tlg la.. ne gampang da smgu ta dtg skola, mgkin masih malu dgn pnyebaran gamba bogelnya itu.. tp na wat cmne itu la yg harus dibayar apabila kite suke mwat ssuatu dgn mgikut nafsu bukan otak..


hermm.. otak aku masih beku dgn ape yg perlu aku lakukan untuk awne.. masih melihat amer mgumpul cebisan2 puzzles dye.. haha! masih ta berjaya nmpknya dye selesaikan walaupun da masuk ary yg ke2.. hashh.. na tlg dye, tp mls rasenyerr.. lgpun sbntar lg dye akn bsiap utk ke skola..


humm.. n tawu.. td mlm aku bermimpi mama.. she came to me.. to see me n kami pulang ke kampung.. maybe she miss me n maybe she miss nenek too.. n aku pun agak lame tidak pulang ke kampung jenguk2 nenek.. na wat camne.. i've to postpone to balik kampung bcz of spm da na dekat.. but truly, i miss my nanny.. nenek terhebat oke! ;) n mama.. she's oweys be my idols, eventhough she's no longer around ;(
eh! alamak.. teacher Lee bawu komen aku kat facebook.. aduhaii! hahaha.. mati ne..
xxxxx

No comments:

Post a Comment