you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

20 October 2009

hari ini hari yg panas cuacanye

bcase u r my 'ketenangan jiwa' :)
looks like his mine bcs he came back to me :)

hari ne balik skola afiq amek aku.. hee..thanx sygg! ee mnyampah aw, mlewey na tgu dye amek, aku kua kul 2.30 kul 3 an bawu dye sampai! huh..tp tape.. afta dye amek g mc'd seri alam.. mc'd yg aku lepak gn dye mase merdeka dlu tuh laa.. mkn eskim! haha..aku ne kbulur r, mmg mntak gumuk an sik telan eskim jew..hehe! eh seronok kot! haha.. jahat seyh aku,aku madah men tonjol palew dye je kan. bes dye mantol sgt gn ko, hamek ko!paaappp skali tgn aku kat pale dye.. haha! sowi sygg, gurau2 manjew.. hehe! :DD

afta g mc'd g tasek kat bawah uma aku tuh.. ahayy! mcm bese la.. tujuan utama aku na maen buaian.. hee! dye ckp aku cam budak2, ah bio ah!da aku suke! so dye kene ah layan.. haha! mcm bese la kan, dye yg kene tolak an buai tuh utk aku.. seronok ta by? sy ringankan?? haha.. pastuh dye sakit aty bile jmpe pkok je aku tarek.. kan bawu pas ujan, embun banyak la kan.. bile aku tarek daun pkok tuh kne kat dye.. tp ta kne kat dye, kne aku an.. bantat tol! abes basah an baju skola aku! haha! jahat aw! pto dye ckp malu na kua gn aku cz aku kai baju skola! hotak dye r.. poyo sudaa! pto b4 balik an, aku ta pasan dye na tarik daun kat poko tuh, dye kan tinggi lau dye tarik daun tuh aku mane pasan, skali baju aku ta basah lak an kne air embun tuh.. babih jew.. pto kne ag tojol pale dye gn aku.. pdn muke, mantol sgtt! hehe..

akhir sekali sy bersyukur krne dye brubah kmbali seperti dulu.. trimas ssgt sygg.. sy igt sy da khlgn afiq akmal yg dulu sy syg! tp ta.. awk meyakinkan sy utk sy syg awk mcm dlu lg! n awk jgn wsau yer,, sy tade sape2 pun la lam aty ne.. hanye awk jew syg! hanye awk yg salu wat sy tersengih sswg cam owg gile.. haahaa.. n td dye ade conteng pew tah kat buku nota aku tuh! haha.. awk ne gile taw syg! maen tulis2 la eja2 la.. tah ape jew, awk tuh yg cm bdk2, bkn sy pun ;pp

k la.. akhir kata.. sy bersyukur utk kbhagiaan awne.. dan sy berharap agar kbhagiaan awne akn kekal utk esok,luse n hari2 yg seterusnyerrr.. sbb sy ta mampu utk terusan hari yg mendatang tanpe dye.. sounds typical, tp tuh la knyataan nyerr taw.. hee.. ily sygg! mwaaccchhhx! :-*

No comments:

Post a Comment