you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

15 October 2009

hari yg macam kopi :DD

klaka an bace title aku? haha.. klka ke? tah erk.. hehe.. eh eala, awne cam kopi.. cz ade tym epi ade tym macam bangang.. haha! lam kls oke je. eh td dtg skola lambat an.. hish! td mgon lambat kot.. hee.. then pas rehat kne g dewan ade klinik BI.. haduyy! mls tol wa na masuk! so aku ajak fyna n ajar g teman aku ke kls achai.. na amek barang.. pto ajak achai cabot.. hehe..

tp line ta clear ah plak.. haishh.. ajak mas, ag r mas na ikot.. tp mmndgkan fyna da tarek muke then achai nyerr cikgu lak da masuk kls, so mcm ta jd ah kan na blah.. ag pun awne kitwg lek kul 1.30.. ha.. n td lek abg fyna c aid tuh yg anta.. haha! lam kete bdo2 je aw gn fyna n ajar.. asik tawe je aku an. dari lam dewan td an.. lam dewan td ag bdo.. sbley2 aku n ajar na jawab soklan mr.arumugam 2 smate2 na dpt apple kan.. haha! bdo kot! da larr nme penceramah tuh pun klaka.. madah na bdekak je.. ngai tol! haha..

eh alaa.. jap g kne g tushen r... malas laa..! tayah g r.. haha! jahat kot aku ne.. mkn na spm mkn mlas aw aku ne.. pe na jd tah.. eh td lam kls macha pujok aku aw! dye ckp sowi sal awto,ah! sudaa la.. tiada maap bgmu lg aw!

eh tadew mood lak tbe na update blog!!huh

No comments:

Post a Comment