you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

25 October 2009

jom camping

ini amer harith..
oke, ini lisa nurul syazwani :)
amer semak je kat belakang tuh !
amer wat muke horny! bahaha
bweeerrrfffggghhh!
aku layankan je bdk nih.. hehe
aksi tayang lidah.. hee

oke.. smlm kan.. aku n amer tadew keje.. bkn smlm je.. mmg salu pun actly aku layankan amer ne.. haha! awto g jusco aku ckp gn abah aku na beli kelambu.. na yg kaler pink ade luv2 taw, then abh kate oke.. t pgi jusco abh crikan la.. skali da beli.. abah bley salah an, dye beli khemah yg dak2 punyer.. peh panass! then aku mls la.. amer je yg wat maen bnde tuh! pto tym2 tade kje aku join gak amer men khemah2.. hahaha! bdo seyh, da mcm dak2 retarded aku ne! wakaka..
smlm bowink2 aku ajak amer lepak lam bilik abah n amek2 gmba.. saje na letak lam facebook amer nty.. haa! adek aku sowg ne pun ade facebook aw.. bdekak je kak nana mase tau amer ne ade facebook an.. amer ne mmg accict it n those games ke ape an.. haii.. bdak2.. 1 dye suke wat muke law amek pix.. haha! geramm je aku an.. da r smlm pix dye je yg manyak.. aku ne da jd potographer dye la plak.. huh! poyo kau amer..
haha.. fer sure mlm td aku sengal sgt.. hehe.. humm smlm pg, jmpe zul sat.. dye da kua asrama..?? ouhh.. kk.. eh eh eh! ta lupe juga ya.. ily n imy muhd afiq akmal isahak :)
xxxxxx

No comments:

Post a Comment