you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

19 October 2009

maybe this is not the end of us..


smlm adlah hari yg worse utk aku.. aku rase ta smpai seary kot aku gn dye oke..da gdo balik an.. mlm smlm ah.. sume ne tataw r aku na slhkan sape.. tayah salahkan ssape la snag ctew.. biakan aje.. mlm td aku gdo truk gn dye.. sal ape? ade la sangkut paut sal nana n then dye n cheng punye lawak bdo gn aku.. haha! seronok kan smlm bgrau gn aku? hamik ko, dr memen trus serious jd nyerr..
mcj gn fyna.. fyna tnye sal afiq, aku ckp oke je.. tp kan fyna, mase tuh aku da break gn dye.. haha! rilex ta aku? nmpak je rilex lam aty aku ne banjir kilat ribut taufan tornado tsunami sume ade.. hee.. tp aku tabahkan aty ne gak mcj gn fyna, gn akmal n ojan.. ha? ojan?eh kawan je taw! ;pp
apsal kitwg gdo? hmm.. actly hal kcik je.. then jd bsr.. dye yg na tgglkan aku.. bayangkan awne da 19,esok 20!anvsry aku taw!! dye bley an na tglkan aku.. gile jap aku,then bley an kedit abes!shit!na wat sos ta bley,pesal tah maxis, bdo!maki2 je kje aku td mlm..ahah! air mate aku jgn ckp ah, selori blm tntu cukup!3-4 lori baru ckp kot..haha..
eala, dye ckp dy ta bley gn aku sbb dy bkn laki yg tbaek n thebat utk aku.. dye salu kecewakan aku ape sume salu je wat aku nges la pbnde la.. eh slame ne aku pun ta pna mntak dye jd laki yg perfek utk aku.. aku trme dye seadenyerr.. bg aku dy yg da tbaek utk aku.. ade ke bf laen yg bley layan pale gf dye yg cam dak2 kcik uh,masuk popular neok2 kad bdo2 sume tuh, pto asyik na mlyn aku yg kwat merengek2 ni then bley pham yg aku ne mmg ramai kwn laki dr pmpn.. hey aku rase la kan, law laki len mmg ta bg lgsg kot gf dye rapat gn laki len, mst jlos na mati punye..tp aku tau , afiq laen.. dye mmg caye kat aku.. cume kdag2 tuh, tah la...
dye ckp dye bkn yg terbaek utk aku, dye ta bwuba dye ttap mcm dlu.. halaa! na tipu aku? eh aidil cte r yg dye da bwuba, ape sume.. cume aku ta sgke yg dye ley wat balik 'bnde' tuh!even mase aku tau td mlm aku mmg na mrh tp aku ta bley, sbb aku tawu dye mmg tanak wat cume keadaan mmkse.. pasal tuh dye ta pk bnyk n dye na tglkan aku spye aku bley bhgie gn laki laen! bdo aw! abes lau aku pkse dye cple gn nana alek bley ke dye bhgie?cmtuh gak gn aku.. nmpak je aku ne cm miang, tp dlm aty aku ade dy je taw! heyy.. rumit2!
tp ne td aku mgon aku rase aku da oke kot gn dye.. aku na kitwg macam dlu balek! eala mcm lu2 kan.. sengal2,gile2, mengong2! haha.. seronok kan? humm.. eala, ne skag dye tgh tyto.. biala, aku pun tanak ggu.. humm aku pun na tyto gak kot.. nantok la.. ta ckop tyto aw.. tp yg penting aku tawu kesabaran tuh pntg, kali ini aku mgalah bkn sbb aku na mgalah tp aku rase kali ne bia aku yg mgalah n dgr lak ape yg dye na ckp.. kali ne aku kne bg pluang kat dye.. skali lg kite cube utk bwubah yerr sygg :')

No comments:

Post a Comment