you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

16 October 2009

WHO THE HELL DO YOU THINK YOU ARE TO TREAT ME THIS WAY!




hari ini aku suppose pegi uma mapey .. uma dye ade mkn2.. tp... aku bawu na g, afiq yg na antarkan.. then akmal, naim n ojan dtg uma.. tah knape pas dowg alek afiq na hangen2 gn aku! dye ckp soh aku g sndr uma mapey uh.. pesal tah! pebnde tah aku wat smp dye na angen..

sal aku ta reply mcj dye ah tuh! come on ah.. da ade owg stg uma, xkan aku na mcj gn dye 24jam.. lau dye pun tau gak na space bile lepak gn mmbe2 an.. huh.. pape jew la.. ne aku twos tadew mud na g uma mapey.. sowi ah mapey ta dapat dtg.. uma ko da r jao.. pto ne tadew sape na dtg amek aku.. yg pasti aku bingit ne..

bukan bingit sal ape pun.. tp bingit sal dye tuh ha.. asal dye na mmarah aku?? aku da taching an td.. ok fine! bia dye, aku tanak mcj gn dye mlm ne.. lantak ah! na opp hp sampai sok pg.. na blame aku kan? k, tapew... ;pp
biah ah dye na ckp aku cam dak kecik ke ape ke, i dun care! penat da taw mcm ne.. huh! dye sik ta pcaye kat aku jew.. klu btlla kan aku ne miang sgt, da lame r aku g caple gn laki laen! da lame aku maen bustard gn dye.. da lame aku g caple balek gn naz tuh lau aku na! dye tuh yg ta pk aku ne syg dye! huh! tawu n ingt dye je syg aku! ngai taw!! haishh! hangen2! grr.... aku rase mcm da penat laa na bdo je gn dye..
tuh r, dlu seronok sgt sal ta pna gdo gn dye, skag da salu je bgdo, aku lak yg terover marah.. haishh!


penat na marah2 ne, tp dye tuh yg ta pam.. mgkin la ade slh aku tp ape mslh dye na cari psl gn aku? tibe2 na angen! ta buley tanyer aku baek2 da agaknyerr!

No comments:

Post a Comment