you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

02 November 2009

bad day gila arinih kan !

weyh gila babih, td balik ujan lebat gila.. so aku,ajar,memey, macha,acap, basit ,uda n sape ag tah.. (ta igt,rmi sgt) balik ssame.. g tgu bus kat bnda.. peh sejuk bley, aku da r ta tahan sejuk2 nih !then dlm bus oke ag,jap g ade akk tuh tala aircond dye kat aku! bapak kau, aku da menggigil2 kot.. baju da r basah, bley dye na tala aircond tuh kat aku, aku tegur r bebek,dye wat muke.. hey !mcm na ludah je kot muke akk tuh! pto aku tyto, smp bustand aku lupe aku tadew coin na call abah.. so aku amek jew la cab.. bapak ah !pacik tuh sumpah miang gila.. neok aku muke ghairah !eh naseb ah ade 1 je cab mase tuh, aku naek gak.. da r bnyak tanye pto wat lawak bdo !aku mcm na tapak kot muke dye.. smp uma, dye kate rm6 !! otak dye, salu aku naik rm5 jew ah ! aku mintak abh wet, abh bg rm10, aku byr r.. dye na sgt an !pto dye tadew wet kecik !dye bg balance rm 3.50 jew.. haa ! bagus ! pacik tuh mmg kenyang makan duit haram jew ! da r amek untung 1, pto mcm pantat ag tadew wet kecik ! mintak aku halalkan 50sen tuh.. mmg ah aku halalkan , aku ta mcm pacik tuh yg bkire even rm1 pun ! serabai kot ! ee nyampah aku !

miang , gatay, ta jjo ! eh ne 1st tym la slame aku 2 taun amek cab kat masai tuh, nih 1st tym ade pacik yg bruk pgai cam tuh ! naseb la pix pacik tuh tadew.. lau ta mmg aku tayang pix dye lam blog ne bsar2 aw.. pto abh ckp, bia jew la pacik tuh jnji aku smp uma gn slmt.. huh !! geram ! aku da r moody,pto pacik tuh na wat serabai lak gn aku! jadahnyerr !

*kawan baik aku ckp

Sa, kwn yg maner yg ckp ko camtuh ?aku da bce la blog ko
ha?yg maner? ko la kot.. haha
aku ? eh aku ta pnah er wat ko camtuh !aku kan sygg ko!hehe
haha..eala, ko syg aku er?trimas..hehe... F*** blog aku tulis ne actly mmg utk ko ah.. hee.. syg aku er? aku pun syg ko, aku ade mention kan kat blog aku yg aku syg ko ??haha.. syg doe gn ko, mlm nih jgn lupe text aku oke ? wndu la da lame ta text gn ko.. :DDDD

No comments:

Post a Comment