you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

25 November 2009

gila kew apew ?

smlm paper agama islam. haa.. snang gak la.. papaer 1 jew la, paper 2 otak sy jadi jewm kejap.. haha ! soklan pilihan sy wat no3.. yg pasal buku2 islam tuh tah ape jew sy jawab, hembos ! haha.. err smlm oke la.. rehat kan dari kul 10 till 2 kan.. so rehat tuh kami semua lepak uma fyna jew, skali achai pun na ikot.. kitwg angkut jew la.. weyh ! pnuh kete ! haha.. eala, aku,ajar,fyna,capik,apai,bujang then + ag achai.. sesak muatan ! ahha.. lau ade polis,mmg sia2 kne saman!

then pas antar bujang kat uma dye kitwg sume lepak uma fyna mcm bese la kan.. aku on9 sat gn achai. pto .. haha ! tgh2 bowink saje neokvideo2 tektonik kat hp achai.. jap g tah cner mmseg na joget, tiru mcm dancer lam video tuh.. yg ta bley blah aku aa.. joget tah papew jew.. sumpah smlm kitwg sume gila babi aw! haha.. nty la, if ade copy video tuh, aku letak lam blog ne oke.. ne plak ade sbhagian2 pic2 smlm.. ramai2 g lunyaikan katil fyna.. haha


capik plg bsar an ! haha
hahaha
kami duta perbersih wanita puteri binari .. haha

haha.. btw, straight smgu ne aku tadew paper till next wednesday.. huhu.. lega.. yeah ! luse kot akk na balik jb.. i am waiting ! huhu

No comments:

Post a Comment