you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

28 November 2009

it is not the end of us !




smlm, ya smlm. smlm adlh mlm yg tah laa.. tataw na ckp camaner.. rasenyerr aty ini smken manjadi2 resahnyer.. kerana hal kecik je da ley wat mcm2 perubahan.. kerana terlalu syg jugak memwat an pelbagai tafsiran negative muncul.. yeh, dari situ aku da ta dapat tahan tahap kesabaran aku. yer, mmg salahnyer dtg dari aku pun. but, so wat kan ? hehe .. sape soh jd bdo lagi, kan smlm da sakit aty sndr ! sndiri yg jadi punca nyer..


oke.. mlm td mnges2 mcm owg gila.. pasal ape ? pasal tuh la, diri sndri yg bdo ! suke naa pk bukan2 sal afiq.. kan da kene kaunseling jap smlm gn dye. haha ! but ta nyesal laa smlm nanges2 mcm laki mati an sbb dye ckp scare jjor pasaan dye kat aku.. hee.. bie, i appreciate dat oke.. mmg la aku da tawu ape isi hati dye tuh, but sumtym still rase laen taw, aku ne jnis yg salu nak kan kepastian.. haha.. gedik an ? biala.. werkk ;pp
pe pun pasne tanak gado2 lg la, mls tawu.. penat taw ! smlm nanges2 smpai na tetyto aw, then ckp gn dye aku da nantok sangat na kne tyto.. hehe.. then dye soh tyto..pastuh dye pun tyto gak kot.. smlm tyto lambat kul 2am.. lambat ke ? haha.. tp skag aku da lame aw ta tyto lambat since SPM ne laa.. huhu.. then mangon pg td mate ne macam kne gam n da mcm bola ping pong pun ade aw.. haha..then mgon td muke murah jew ngn senyuman, ta benty2 taw senyum .. hehe :)
'xyh la awk t'pk b na tglkan awk lak..awk kne ingt b sygkan awk..b xkn tglkan awk punyer..xkan!xkn!xkn!k..'
xxxxxx

No comments:

Post a Comment