you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

12 November 2009

moga kita bertemu lagi yerr :(

macam2 ragam dak2 ne aw !
ude mengong ! pix dye jew cam cibet !
serious ! aku mmg sakit aty neok pix ne, ag neok muka myra an.. cam yeye sawit ! haha
aishh ! buah atyku sampai mati
cikgu2 aku pun placing hebat weyh ! haha
bile aku da masuk air camne ah gaye nyerr ! haha

sbg plajar binaan bangunan, bata mmg sinonim yerr gn kami, jd ta heran la nape ade bata lam pix ne..

masok air jew sume
kad utk guru2 kami yg tersayang :)
sedey an title aku awne.. tatau lak kat skola td ag sedeyh .. ag2 pas neok video kls tuh ! well2, nmpak nyer video yg aku wat uh bjaye mwat an dak2 ne mrase sedeyh ! hee.. eh eh eh ! sumpah sial td kitwg nanges sbb mmg sedeyh, tadew wat2, aku tau dak2 laki pun sedey tp tamaw tunjuk.. ee poyo ! ta esah la, ape pun yg psti jamuan td beshh n samoooookkk gile vavi oke ! hee.. bgs la, even pd mulanyer mcm2 mslh tp last2 mnjadi.. weyh best td ! dapat pinggan yg ade tulis name kitwg as souvenir n coklat. mkn td mmg mewah la cugak.. kek coklat yg disponsor oleh cikgu nina, puddin cikgu why, kuew tiow memey, mee pqa, gula2, snack2 kerepek sume.. aishh ! serrrooonokkk.. n yg pasti td decoration kls aku pun mmg meriah, mcm kls dak2 tadika bley.. haha! n td tema kami merah n hitam serta bereben !huhu
eh mase video kls ditayangkan, sebak pulak kan yg kami ta lame ag akan bpisah.. lps ne da tadew lg aku na lepak2 gn dowg. da tadew ag na gdo2 gn geng2 asrama, da tadew lg na kacau2 fyna, marah2 myra, kacau2 piqa, tawe2 gn ajar smpai terkentot2! haha.. haishh.. sume itu ta kan aku rasai lg pasne.. n ape yg paling sedeyh, pasne tiada lagi tyto lam kls, ponteng skolah g neok wayang kat bnda, kacau2 dak laki kls lain.. haha! ishh.. im gonna mish all dat laa! n paling ta bley blah, aku rase kami sume akan rindu sir saleh la kan.. asihh ! sedey sial..
tuh jew la.. aku penat la na type bbyk awne.. pnat kat skola td men lari, placing amek gamba.. ne na tyto jap.. hee.. bubye to all readers n do have a nice day yeah.. ouh n ya ! esok na g HSA skli lg.. na wat operation mate ne lg la.. ee takotnyaaaa!
*by, esok tman sy er? mst taw, pto antar sy lek.. hehe.. law awk tadew, ty sy maken takot la sygg :(
ee pesal gewdik naa aku ?? haha

No comments:

Post a Comment