you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

20 November 2009

ta sabar tunggu 10 december

yeah ! aku tau mas n achai pun ta sabar na tunggu date kat ats tuh kan ? haha.. tapew, aku sabar mnty.. sabar jew ne.. aku da wat preparation la weyh ! haha.. eh smlm kan lam bus, mas ctew.. mas ctew sal ilham.. ish ! haha.. mas kate t jamuan kls dye wat kat J.A Residence sbb bapak ilham bg free utk sewa ballroom uh.. aku tnye nape lak ? then mas kate sbb hotel uh bapak dye yg punyer.. pehh ! meleleh siaa aku dgr mas ctew ! haha.. then mas kate ag, uma dye kat majidee tuh ta neok kew.. peh ! baru aku teringat, sape tah pnah ctew sal uma ilham uh.. actually b4 cple gn afiq aku pnah admire kot gn ilham.. bahaha! tp tuh dlu la, mase fom4, mule2 msuk skola lg.. haha! skag aku da suke,syg n mnat kat afiq sowg jew.. haha.. taik !


tp mas ade ctew sal pgai ilham tuh.. urgh ! twos aku tawar aty.. ta suke hakuh laki pattern2 mcm tuh ! takott mak weyh.. haha.. tapew la, lau 10 laki kaya pgai camtuh, rela aku kawan gn laki sederhana oke.. wawa ! eh apasal aku mcm sarcastic sgt ne ? haha.. actually, aku bkn mate duitan.. buktinyerr, aku ta mmndg laki tuh pade dwet jew, tp pd aty dye beb.. ta esah la kaye cmner tp lau pngai cm bngsat ta gune an ? so better aku amek yg bese2 jew cm.. err.. cm sape2 jew la kan.. hehe..




haa.. aku syorkan menari smbil dgr lagu ne !
haaa

No comments:

Post a Comment