you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

15 November 2009

uma fyna 13 & 14/11..

sy fyna dan amer di uma sy
kat summerset..haha..masok air doe kitwg

ne namenyerr kurang kaseh syg! haha
fyna mmg bek aty blow kan rambut aku lg taw..haa
we love to hugging each others..haha..geli jew headline!
aku suke pix ne
ceh aku bajet cam hilary duff an !hehe
2-2 payong weyh..haha
muke ta make up langsung!

oke..mari bace cerita sy mngikut tarikh yaa.. hee.. selamat mmbace yer semua.. laporan ini dgn rasminyer ditulis oleh sy.. haha.. masok air ngek !


13 November 2009
kat skola ade sesi mtk maap utk na spm t..esh,sdey aw.. aku nanges cam na mati mase salam gn dak2 kls aku.. sedey doe, pto t ta lame ag na bepisah gn dowg.. mmseg t da bawak haluan mmsg.. t sume balik segamat,pontian,batu pahat.. haa, semua tempat laa.. tapew la.. ade jdoh t jmpe lg an.. then balik tuh, ezanie antar aku n fyna sampai HSA, cz awne dye g skola bawak kete.. btw,thanx ezanie.. sampai HSA, doc kate 30/12 kul 8am next appointment plak gn dye...bapak dye,mate aku da naek keras jew ne! bngog ! then ttbe bujang call fyna, ckp dye xcdnt n da otw g HSA.. OMG! then kitwg g la neok dye kat bhgian kecemasan uh, nmpak ank buah dye, amelyn.. skali LYNDA gf ujang pun ade.. haa tekejot fyna..hahak.. yg pasti dye sgt geli! kai tdung an..muke mgarut gile..haha! amboi..kitwg lau bab2 mgutuk awek dye mmg no1 la syal..hee!
pastuh lek uma fyna kat tmn suria.. cadang ptg t soh afiq antar.. tp aku gewdik tanak, knon2 majok aa kan gn dy..tp fyna pkse gak.. bile afiq da smpi uma na antar aku lek fyna akte lek mlm jew la.. aku pun on jew la.. then aku,fyna,afiq n capik g uma ujang, na melawat dye kat uma.. uma ujang gn fyna ta jao maner pun.. mase kt uma ujang aku cube la bebek gn afiq..dok sbelah dye ape sume an, tp dye bley wat dang gn aku jew an, babih tol !tp..tp.. pas aku majok gn dye, baru aa dye na oke lek gn aku.. haa.. tau takot aku majok !hehe.. pas g extra gn dowg sume, dye alek.. pto aku gn fyna mgile aa kat uma.. haha.. penat seyh !n aku siap ptog bawang ag aw kat uma dye sal mlm uh uma dye ade wat mkn2.. saje2.. ramai seyh macik2 dye yg dtg.. nek segan aku.. hehe
then afiq pun dtg gak.. hehe..suke ! eh mst aa da jumpe buah aty en.. mase tuh tau lak dye na oke gn aku.. lau ta madah na mganjeng aku jew an.. hee..pto tym dye na antar aku lek, ley ujan plak, then fyna kate tyto jew uma dye..pas call abh ckp na tyto uma fyna, smbung lek dating gn afiq, smpai kul 3 pg kot.. haha! kemarok na mati aw.. hehe.. agpun mlm tuh ujan.. na bg dye balek ksian lak an.. yg pasti pas dye lek , kul 3.30 uh aku gn fyna twos mmbute.. nantok gile bley..
14 november 2009
mgon pg,twos siap,knon na antar aku lek.. p mama kate na g danga city mall.. so kami pun pegi la, caoik slaku bonzer kami ttap dcc.. haha! patuh bawu antar aku lek uma.. b4 tuh g uma capik kat majidee.. herghh ! seram aku na masuk jln uma dye.. ajak afiq skali, tp dye kate dye tanak.. kcian t kat capik gn fyna na antar dye lek.. lahaii, pdhal myk kete byk ag.. tp tape la.. pto muke aku frust jew an .. hehe.. ngadew erk ?? gile aw capik, slumber jew antar aku smpai PG, walhal mamat tuh tadew lesen kete ag uh.. mase na g uma dye, kat pan crystal crown tuh ade polis traffic, masing2 ggel kott.. haha.. tp tadew pew la.. selamat ! da sampai uma masing2 na placing gn amey.. haha.. adek aku tuh da aa pgai nyerr meriah smcm ! nyampah taw.. hehe.. eh pew yg pasti suke sgt aku gn afiq da oke aw.. hehe

No comments:

Post a Comment