you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

23 December 2009

fuckin holiday! aku na balik jb la babi!haha

hari ne adalah hari ke3 sy berada di kuantang!haha.ada hari yg amat mgembirakan dan ade ary yg amat mgecewakan shga spoil mud sy utk mneruskan percutian ne !haha..ayat wa cam bansat la anjeng!ta bley blah..huh!aku agak tekanan doe mase cuti ne..sakit doe,ta dpt on9 ta dapat update bloggielisa.blogspot yg aku syg ne,ta dapat neok chippy yg da maken mmbesar dgn sehat uh!haishh aku wndu bilik yg salu bile aku mngon rase besh jew..haha!waa abah...cpat la balik JB..kat kuantan ne ramai naa owg sakai2!takot haku aw..haha!



oke spnjg aku kat sini sumpah penat,penat bjln aw..tadew mlekeat lam bilik hotel lgsung..1st day sampai mandi pool,tp aku neok jew la,mls na mndi..then men sand castle kat tepi pantai..2nd day lak g waterworld theme park kat bukit gambang !alaa cam bukit merah gak..tp besh lg sunway lagoon..tp smlm besh gak aku men slide.abah layankan aku an !haha..syok doe..da lame aku ta men puas2 cmne..haha!tp tym na balik uh ade peristiwa sedeyh!haha..mase tuh gh na beli baju kat c2 then zizi call,ta aleh2 abah na bbel2 an neok aku gh gayot..pbnde r,twos aku tadew mud aw na shping !




ary ke3 lak shopping day !jalan2 cari baju,tp 1 baju pun kitwg ta bkanan aku cume beli 2 shorts shje..then tgh2 shping kat kuantan parade uh abh dpt fon call,kilang dy tebakar !fuck !bapak aku twos na balik hotel,na on9 na neok apebnde tah !bdo btol an ??skali lg niat aku na shping tetutup aw!pto kilang unty bley lak call ckp ade barang ilang la pbnde la..huh !ta aman aw aku na bcuti..then balek hotel aku twos la on9 an..tp wireless abah lembab weyh,saki aty btol aku..haa!ttbe an afiq soh aku dgr lagu dilema cinta - ungu !asl erk ??actly kan,awto aku tchg gn dy,hampir mnges weyh bila dy na wat cm uh..then mlm 1st day aku kat kuantan ne aku tanyer dy sal dak uh,then dy kate dy ta jdik wat dy soh mmbe dy wat..dy ta sampai aty na kcewekan aku even bnde yg dy wat uh bukan btol2,cme ssje..aku sebak gile mse dy kte sal hal uh aw..sumpah aku rse cm btuah gila dapat dy !dy lg pentingkan aku dr mmbe2 dy kan.baru aku sdar skag !




hey pe prasan an klu jmpe owg yg salu busybody sgt na cek komen kowg ??cam poyo ta ??haha.ta kusangka ade yg bminat na bace komen aku erk ?
haishh !ape istimewa sgt bace komen aku ha ?nape ??knape ??klu dlu ade owg wat pngakuan ramai laki kat komen ms uh,haa ko na amek,amek laa...aku eran plak..yg pasal budak sowg ne aku tataw la nape..mmg tataw ape motif dye..haishh !tapew la,i dun wanna say anythg bout dat cume harap dy bhagie gn ape yg dy wat..ingt yer,wat goes around will comes around n jgn jadi owg yg busuk aty sgt,t twok padahnyerr !bsyukur lah dgn ape yg ade dihadapan mate kite ne haa..tapayah na terkejar2 bnde laen aw!





*afiq akmal isahak,i miss youu damn badly weyh !ta sabar2 na lek JB jumpe awak sygg!wndu tawu..haishh!ta bnafsu sy kat sini tanpa awak..hehe

No comments:

Post a Comment