you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

30 December 2009

new chapter stories begin !




oke,suppose awne ade appointment gn doc mate kat hsa uh,dr.neeha..tp aku ta g pun..haishh !ahh lupakan saje pasal itu..yg pasti aku tadew la nazak mane pun..hee..oke,taun 2009 akan melabuhkan tirainyer,skejap jew kan mase blalu !yerr,mmg skejap n pantas..sumenyerr akan menjadi memori pada tahun ini..mcm2 laa..haishh !sgala pahit manis yg ta akan dilupakan,ape yg aku mintak,taun 2010 akan menjadi lebih hebat dari taun ini walaupun aku da hilang taun terhebat aku sebagai seorang pelajar kain biru n bbaju putih! hehe..sumpah bergelar pelajar sekolah sangat menyeronokkan !im gonna miss the moment !




ouh n ya,sy skag tgh merehabilitasikan dri sy..haha.ape tuh ?tah..alaa macam na insaf2 kan diri g2 la..haishh !tym aku na jdi bek ne jap la,tym tuh gak masing2 na ajak aku g club la,mnyundal la ape la..haha!tadew la..i mean yelarr tym aku na kene jadi baek ne mmseng na ajak aku maen gile lak..its not like i dun wanna have fun in my life but its kinda want to make my love one heart not hurt..pe yg aku bbel ne ?haha..tuh la,i'd thinking abt it last nyt and sumtym aku pk i am too much !tah la,is it ?so now,i've to cntrol myself remember abt my love one feelings! kawan2 ttap kawan2,dan ia xkan terjadik lebey dari itu (kawan2 pmpn laen la kan..hehe)





pengalaman awto da ckop mgajar aku agar lbey alert gn pasaan owg lain !yes..aku akan menjadi lebey peka sal aty n psaan owg2 yg aku syg..1 lg,yesterday sum1 told me that his gf was PREGNANT !and he wants her gf deadly do the abortion !OMG !oke,klu stakat gf dy pregnant aku still buley accept,but utk pakse gf dy ggurkan ,i am fucking didnt agree wif dat..baby tuh ta bsalah pun..but still,i cant interfere dlm mslh dowg..hal tuh tadew kne mgene gn aku,but syesly,i feel so sori to dat girl even dat girl cam tadew pasaan jew kan..but deep down from my heart,i feel guilty la kat gf la kat gf dy..but dun wory..now,i've tried my besh to avoid from ur bf..dun wori yerr ?hee..aku bbel ne cam la gf dy bace blog aku kan..haha !




oke,abt my title post kat ats uh,aku n vampire da make a deal to renew alek kontrak cple kitwg mase dlu2 tuh pas mcm2 hal jadik lam hbgn kitwg ne..haha..yeah..dan..jgn tkejot klu mcj yg kowg antar kat aku,dy pun akn dpat gak..haha..pastuh kan,aku da mls da na lepak gn laki salu,kcuali gn mapey la kan..dy tapew..aku na tyto sblik gn dy pun tape,afiq ta kesah..sbb mapey gay partner afiq..wawa!tadew la..mapey gn aku cam abg n adek jew..but i hope this tym our relation can be more strong n stronger than b4! ;)

No comments:

Post a Comment