you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

26 December 2009

sayang awak vampire !

last nyt neok tb gn vampire sampai pg.haha.then na tyto dy ley kbulur lak na mkn..aduyaii !aku da r mls btol na masak !da la nantok an..tp aku layankan jew la an dy,masakkan dy megi..eh tah erk,na kate aku yg masak an,mcm dy jew yg madah wat sume.haha!bes aku da blur an,aku potong cili besar sket salah,pto pecahkan telor salah..haha..tp sumpah klaka!da ppgi bute na memekak an !haha..akhirnya siap la megi kari + asam laksa kami..hhaha..actly msak megi kari aw,jap g aku letak air bnyak sgt,da jd cam pe kan..tuh yg dy soh masok an perencah asam laksa.aku pun layankan jew la,sbb t dy na mkn,bukan aku..hahah..tp kesudahannya,megi tuh sedap ak n saaaaannngggaaaattttt berapi..ee ta suke aw !dy mkn sampai abes pto dy yg ta bley tyto,pnas dlm !pdn muke awk bie ;pp



pto td kul8 dy bawu balik.dy balik saeng kak pza!ee aku ta ckop tyto,smlm kul baper tah tyto,layankan dy neok tb la,mkn la pelarr sume kan pto baru tyto.da tyto,dy lak ley bedengkur2,peh !aku da r ta bley an gn owg yg snooring ne.tp cbe la wat dang jew kn..hehe..da laa owg kjot mgon pg ssh gile..ee na kne terajang baru na mgon !haha..mgadew2 jew kan !but,no matter wat,ily baby!haha.smlm mase neok tb,kak pza join skali.haha ape seyh !bdo2 jew an smlm bbual..haha!eh nantok la..smlm da la aku tyto 4jam jew pas lek dr club,ne td aku tyto pun 4 jam jewk an..peh !mmg rabak doe mate aku!merah kott..da cam ape an..hee!da laa,jap g na tyto jap.. then na kua sat kot..ade hal..hehe..hal ape??raahsssiiiiiieeeee lew ;pp




*my vampire,awak cmey bila tgh tyto even awak bdengkur kuat!haha !ily vampire !i will oweys love u in no matter what ways and i will oweys there fer u everytime u count on me sygg!ilysm bie ;)

No comments:

Post a Comment