you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

25 December 2009

stop this feeling plis !

hye mownink !tadi ta ckop tyto seyh..tyto ta sampai 4jam -__-
humm i am feeling unwell tis mownink,dun noe y!maybe sbb kak pza kuar kan so aku cam bangag jap la kan..huhu!aku ta bfast lg,mcm tataw na watper seyh awne..mcm bngog jap..ilang ingatan !haha..smlm mase kat zon,mapey call..dy cam ta suke jew an aku kuar gn dak2 ne..ahayy!sowi la aku wt ko n yaya ssh aty..tp jgn wsau la,aku oke sahaja !kan aku da besar,da lupa er ??hee ;)



oke,i think i am fallin in with sum1!OMGH!!how could this happen ??aduyaii!aku tanak rase la pasaan2 ne sume!rimas tau ta !agpun aku tanak la,aku tanak perasaan yg ade untuk afiq aku rase kat owg lain..tanak !tanak !aku rase mcm na jaokan dari dy la..ksian lak kat afiq nanti.agpun laki tuh cm ade pasaan jew kat aku !haha.tah la..keterlanjuran yg terjadi smase di dlm pusat hiburan smlm mungkin mwatkan dy rase cm pe aku rase kot..tah !no komen!sincerely,aku pn mcm rse sumthg ,but td mgon pg aku tros na lupekan sume !aq tanak ingat ape2 n aku tanak rase ape2!yg aku rase cume aku syg afiq sowg saje oke !ouh man! syosly,this situation make me feel so scared + damn worried!



but now aku rase da tadew pape la.smlm tuh pasaan aku je yg terlebey !hee.ta laa,tade pape.gila ko !aku gn afiq da ckop bhagie,tayah dew laki len pun tapew seyh !laki len lum tntu buley pham aku an yg agak ermm ligat ne..haha!jadik biala rase yg aku rase smlm tuh b'akhir dcnie !hahahahaha.aku da jadik mnah bunge pun ye gak skag ne !madah na pasaan jew kan !da la,pape jewk..aishh!jap g afiq lek keje mngadap muke dy sampai pg sok,mst oke nyerr..da tojol2 pale dy,sepak2 dy,tumbok2 muke dy t ,haa nanti ilang aa sume rase birah ne kat laki laen !haha ;DD
da laa tuh saje utk awne !skian trimas !kepada yg 'mmbace' blog saya ini,trimas er bace..na tiru crite2 sy dlm ne pun tapew la, sy ta esah..jadik la copycat yg bjaya lg maju !haha.ade aku kesah ?! ;pp

No comments:

Post a Comment