you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

06 January 2010

being in childhood 'years' again..

slalunye sy tdak keseorgn men buai,tp smlm,sy sswg kan,tade sape tolakkan :(

men gelongsor ne seronok aw,jerit2 aku gn syaz.haha

macik sazeni sy :)

jumpe fisha ksygn kitwg !we luv u babe :)

dr tmn uma sy,bley lihat pemandangan kat masai uh.

macik ne pun ssat gak ade!haha

bukit layang2!

dgn cik ika fisha naslind sygg !



smlm sy n sazeni bjalan2 ke uma fisha.saje da lame ta jmpe dy kan..lepak2 gelak2 jap gn dy..hehe..agpun luse syaz da na balik kolej dy,so jmpe la sha jap..humm syaz da na balik ??alaaa sedeyh,nty aku da tadew kawan.sowg2 kat uma.na bjln pun d tadew kwn an !sobsobsob :(



humm mase jmp sha,cam bese la kan,kami bgosip2 smpai lebam.haha.ta bley hndle,bbual ade je an na mngarot.lg2 bile kat lam blik sha uh ade hammer!haha..ta bley blah!pas alek dr uma sha uh,kitwg lepak tasik layang2 jap..waa!seronok.angen sepoi2 bhase.then aku wat prank call kat afiq..haha!bdo seyh..twos majok an dy..jahat seyh aku!pto bley na ktawe2 ag an,dy da r baru lek kje,pnat!tape bie,bkn salu an !pto mlm uh dy kene kan aku balik,ta sentap lak an aku..babih aw! -___-

mlm g mkn kat pza hut pan uma uh.waa! ramai btol kawan2 lame yg aku jmpe.haha! okok.tp yg wat aq terharu sbb aku nmpak dilla!wndu mlot kpoh joyah dy tuh !haha..pto kan..aku kan..cian aw!aku tadew mood..sbb kedit tadew..haha..mrentan jew an!pto si afiq uh sebok2 lak na 'youkenabeb2' gn aku..sepak kg padan muke!haha.. ;pp pe yg pasti,smlm kua gn syaz sonok sbb dpt jmp sha !imy fisha :)

No comments:

Post a Comment