you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

25 January 2010

can i have that song for my blog ?


err oke,penat ne actly.amer ta skola sbb dy dmam.jangkit aku la tuh.hehe.padan muke dy.wakaka.okok,td aku ingt na letak lagu u got me by colby caillat tuh kt page ne,tp tadew an.menci r,frust taw aku.grr !haha.kan da emo.tp mmg sumpahhhhhh mnat gile lagu uh..lahaii jatuh cnte taw dgr lagu uh..hehe !gedik kan ?sbb lirik lagu tuh bmakne.aww!hehe..ouh gosh,sukeee buleyyy ta gn lagu tuh ? :)


err okok.lupekan jap sal lagu tuh.hermm awne dok uma oke je,tade pew.cume wndu die.hee.wndu untuk meluangkan mase gn dy cam salu.eh salu ke ?haha.err aku sakit aty ne gn apek.sial aw! grr.pbnde tah na pasaan2 lak gn aku.aku anti sial laki kuat tachg ne,da r bkn bf aku,lg aku mnyampah34 an !haha..dy kat kota masai td and dy call ajak na jmpe.aku lom mndi ag an,xkan na jmpe agpun aku mls.jap g dy tchg twos letak.babih an ?aku ta suke owg yg aku lom abes ckp ag twos letak,tau nape ?sbb tuh namenyerr KURANG HAJAR !sangat2 kurang hajar !pto mcj aku pun na pasaan,pegi mam,ade aku kesah ?pk aku na pjok ?mcm dy bf aku,keep on dreamin aja laa !pto tau aku on9,sanggup an g on,pto komen pix aku gn afiq..aduhaii..jlos ckp jlos !


td kat ms aku meroyan jap.haha !bodo buley ?buley kan ?buley ade sekor jantan uh soh aku wat ehem2 gn dy.palokk dy !pk aku betina sunsunsun ape.err lebey ganas lagi sundal er ?! huh..bdo taw..muke mcm taik lg na aku maen gn dy lau muke cam bechkam pun aku tanak la lau pgai cam sial cmtuh,ee aku anti laki cam uh !huh,saba lisa,saba yer sabar (-..-)


lagi na cte pew ? hmm abah..ee taching gn abah taw.smlm aku tyto mcm.... perghh !kat tgh2 padang kat arab saner uh..panas bhaii.abah g amek remote cntrol aircond bilik aku,sorok !dy ta bg aku tyto kai aircond sbb aku nyer dmam n selsema da smgu pun ta bek2 ag.dy soh aku tyto kai kipas aku tanak.tuh yg dy amek twos.aku ilek ag,tape la kan.cam bilik amey aku ta bley tyto.jap g remote aircond blik amey pun abah g sorok..pehh aku suke an !sbr jelaa. -__-
last2,tyto na dkt kul5 pg an.pto jap lak uh.sbb aku madah tjage je.panas tau ta.da laa ta ujan.plus,aku rase takot.sbb bilik aku sunyi jew mlm td,tade dgr bunyi pape.haha.takot tawu ta!mlm ne lau mcm mlm td,pehh mmg aku tyto lam bilik abh.haha dulik r.

No comments:

Post a Comment