you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

25 January 2010

i love my weekends :)

oke,last weekend (230110 n 240110) is such a wonderful day.hee.mhabiskan seharian waktu terluang gn afiq gila n kak pza yg tersayang n smlm achai turut serta memeriahkan keadaan kami ber3 !hehe..thanx fer sudi join kitwg yerr achai baby.lame ta jumpe ko an ?wndu ta kat aku??hehe.btw thanx fer da necklace.dy belikan mase kat bandung awto..haha terharuuuuu sygg n thanx once again :)

err oke,ary sabtu tuh kak pza n afiq dtg amek aku kat uma.b4 tuh ade kjadian sedeyh taw.afiq aa,ee jahat na mam !sa sampai kebetulan kitwg sedondon bbaju putih !haha.dy sebuk.tp tape la,kitwg kan bkabung !hee.1st destination?guardian masai.haha bdo taw!abes staff kat c2 bingit gn aku n kpza.wat guardian uh cam kdai bapak aku an.men makeup2 kat c2,wawa !tp tape,kami juga yg mmbawa keuntungan pd dowg mlm uh sbb kitwg shpg kat c2 sampai 100$.haa !hee.

next location ?sayam stulang.ok,kitwg mmg kbulur so pegi sayam yg blah blkg.bese laa,kitwg mmg ta suke na tanyag2 muke ne.hee !err aku dgn batok n selsema mnom air sejuk an,even afiq mara,dulik r,tekak aku !haha.kat sayam tuh pun aku,afiq n kpza madah bdekah gak.haha ade je cte bdo an na dictewkan n mcm bese afiq jadi bhan kitwg.haha !busan beb pass g sayam pk na men bowling kat danga ct mall,jap g sume ttup.eala,ri sabtu kan sume kne bkabung da,sume hbrn ttup smgu babe..perghh

last2 kan kitwg wat keje jht.sume plan kpza an!haha.kitwg g 7E,pto lepak kat danga.haha !kat danga ta bsepah lak en owg.tuh dak2 na g club kot..haha neok pun da tawu.gila pew! club da tentu2 ttup.na kne pnampor siam gn tengku yem lau the zon uh meriah !haha.lepak kat danga lame gak,pas da nampak bintang sampai 14,tbe2 kpza lak ajak g jjln.na neok bndar iskandar ke pbnde tah kat gelang patah uh..haha..kitwg layankan.lalu na g gelang patah uh ikot short cutlalu ikot skola afiq (bukit indah)!bapak aa,gile doe ikot an pale laki aku tuh,da mcm ape an jln dy.kete kitwg je kot mlm tuh yg lalu kat situ.kiri kanan utan beb..mule2 k ag,sampai kat tgh2 sume kwsan perumahan ade baes..last2 sampai gak jln na g tnpt bangunan sultan iskandar yg cam putrajaya uh.

da laa cam2 dugaan,jap g gelap je sume.aku gn kpza da takot.haha !twos pusing blik an.pto afiq na mmkak sbley2 soh kitwg layankan pale dy jln kat tmpt2 glap uh.otak dye la.pto kitwg g lepak kat tmpat sham.kat gelang patah gak.pbnde tah nme tmpat tuh.haha!gila doe kitwg mlm uh.pale masing2 ta btol.haha.dlm pjlnan na kua dr jln baru tuh,nmpak bnde itam mati (bangkai) aku na tgur,twos dowg ckp 'wani!!jgn tgur' haha.wa da cuak beb.smp tmpat sham singgah shell.hee wa da ta lyn kpza bes da dgn afi an !wakaka.pto sham bawak kitwg jln2 kat c2.k la,aku pun tataw jln2 katner aku dok blkg gn afiq madah mek gamba jew an !haha !kpza gn sham bcnte kat dpn,pto adam (ex achai) pun ade mase uh..err -___-

da wat keje bngag kat gelang patah uh,kitwg pun balik.ade la na dkat kul 4am.haha !gila doe.balik2,ta twos tyto,bcnte lu gn afiq (sms la) pto baryu tyto.haha.bgtu la cerita pade ary sabtu yg btarikh 23/01/10.haha.ok close story er..na bukak ctew 24/01/10 lak..haha..jeng3!

okok.mgon pg twos bgsip gn maklong n paklong.haha !ape saje.afiq lak ?err of crse lom bngn..hampe an sbb ta jd g BP sbb kpza tadew sen.soo tape la.tgh2 neok mlodi uh kpza tbe2 ajak g mndi air terjun,aku pun on jew la.haha.kitwg ne mmg ta bley dok diam,mmg kaki ne ade untuk na g bjln jew.haha !siap2 pe sume,text afiq soh ikot.then text achai,ajak dy skali.saje jew.hehe.then pas amek afiq,g uma wawa.jmpe dy jap,bg dy buku sjarah lame aku.hee !then baru g amek achai..pto bmulalah pngembaraan aku,afiq,achai n kpza.hee.sonok i guess.sepnt tym dgn kawan2 n bf .hee.
tp klu ade fyna o myra n syaz skali mst lg besh an.pehh !i miss them fuckin a lottt :(

dlm kereta mmg meriah.aku gn afiq ta bley bsame,mmg madah na bgdo je la kan.dr pegi sampai la kitwg da sampai destinasi aku gn dy bgdo2.haha.bdo taw dy uh !then cam bese klu twun g kiosk ke shell ke ape,mst na masok ssme then dy bngog aw,sal air pun na bgdo gn aku.haha !tp besh,dy sweet sgt.haha gedikk nyerr aku !sampai air tejun an,hampe doe kitwg.haha air terjun tuh besh sgt !sumpah best sampai rase na balik twos jew.haha !tp kitwg g layankan gak,tp ta sampai sejam pun kitwg kat suke.haha !mase kat saner an,afiq klaka an.aku achai n kpza jew tawu.sal afiq laa!haha.amek ko,mase dowg na blah uh bdekah jap kitwg b3.haha !afiq da bgag gile an.wawa!

na balik uh,kitwg bjln ,tp aku jln gn afiq,kpza n achai da jln dlu.afiq ta kai slipar,sbb slipar dy aku kai.slipar aku dy pgag.hee.cain dy,sampai sakit kaki er ?da na sampai kat kete uh dy na kai slipar,tp aku ta bg,aku soh dy kai selipar aku,selipar wedgy yg tgi uh..haha.dy paiseyh jew an,tp dy kai gak.haha.pto sampai kereta kene buli ag gn aku gn kpza.rokok dy kan pd aku,so 1 ary dy mmg ta isap okok smp dy da gian gila babi.haha.pto cner tah kantoi rkok dy ade kt kpza.pto da maen kjar.haha achai mst pelik gn kitwg.hehe..law na tau kitwg mmg meriah cmne sket,agak busuk2 sket pngai.haha !pto kpza campak rkok afiq kat tgh jln pto twos lari masuk kete,kunci pto twos jln tglkan afiq yg bkaki ayam tuh !haha.dy pun kjar kitwg.haha jao gak kot.ee malu je owg neok.haha.cian awak er bie ?haha :DD

dlm kete peneng2 aku da stat.haha aku an migrain.tp pastuh da k.aku ne da r dmam ta baek ag pe sume,bley ag na sjok2.b4 balik,kitwg g mkn mee bandung kat kg.pasir sbb afiq uh gdik sgt smlm beriye na mkn mee bandung.then aku nmpak dak lame skola aku.haha.dak2 skola aku ramai r yg menetap kat c2.pto grak antar achai balik kat tmn melody.ermm mase dlm kete an.haha !dtg da gila sawan aku.aku g makeup kan afiq.bbir dy kan sexy,so aku pkaikan dy lipstick,maskara,eye liner and blusher.wakaka !hasilnyer ??comey gila vava vuta.haha !bdekah achai gn kpza.aku jgn ckp la,sampai na mnges2 da tawekan afiq.sampai aty sakit aty an..tp bgs,dy syg aku an.dy layankan aje pale gile aku ne..alallaaa..ilysm la sygg..hee..

pas antar achai,antar aku balik lak aa kan..yeah !!weekend depan na g melaka lak,g water park !hell yeah baby!my weekend so far is super duper crazaaayyyyyyy fantastic huh ??haha..err baby,ily la..hee.afiq skag ske bgdo gn aku,tapi tape,aku penyabar owgnyer..hee :)

No comments:

Post a Comment