you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

18 January 2010

untuk yg ke-2 kali..

smlm kan hang out gn eeja n mierul..syiemi ali pun ade skali..ahaks !gile weyh pale aku layankan dowg !haha..pe yg pasti smlm mierul mmg jadik bhan aku n eeja je..haha..afix pun ade..hee..eh gedik taw soh aku amek dy kat kotaraye !huh,da laa panas..tp tape laa kan,sygg punye pasal..haha !okok bile sume da ade,kami sume grak CS,jmpe senah (bukan name sbnar) dak yg mierul impi2kan slame ne..haha!baekk la senah tuh !haha.mierul marah kan kitwg ckp cmner,ops !lupe lak,bakal2 gf laa kan..haha..


pas lepak gn dowg,aku n afiq g neok wayang..peh !bisa kpale,aku neok cte adnan sempit tuh lg fer da 2nd times..haishh !tp tape..aku layan kan je,seb ta busan neok cte uh!then teserempak gn scha (cazen fyna) haha..sempat je an..pto kan mase na mauk wayang kan ade peristiwa aw!bdo gile.haha..na tawu ta ape ??aku gn afix salah masuk bilik wayang kan..haha !kitwg masuk bilik3,then slumber dok kat seat G 1-2,jap g ade macik uh dtg ckp seat dy,aku pelik gak en,eh pehal macik nih,jap g kua wayang uh,na carik tiket wayang,afix da r bbel2,bnget je aku mken la aku clumsy kan..pto abg2 wayang tuh pun tlg laa.tanye2 pe sume an,jap g aku pusing je,nmpak kat tepi pintu tuh tulis 3,sah laa ne aku salah masuk bilik wayang !haha babih siaa,maluuuu !da bngag gile an aku gn afix,last2 abg2 td tuh yg antar kitwg masuk wayang !haha..mcm2 hall daa,da r owg crowded gile smlm pto afix jmpe kwn bek ex dye dlu..haha !


pas neok waynag,aku g shopping..beli 1 dress..haha afix paiseyh je muke..lantak..jnji kau beli ape yg aku na..hee..1st g padini,na beli kasut,tp sial!kasut yg aku na uh tadew size!ee salu cmtuh an,grr !pto teserempak gn mmbe lame aku,amyra za'aba..kawan mase fom1 dlu ..ahaks !sume kdai kasut lam cs tuh aku masuk,tp tade yg aku bkenan sal kasut yg aku bkenan gile uh tade size an! :(
pto carik baju lak..alalalaa mase aku gh try baju lam fitting room,cine tuh ckp aku gn afix sesuai,sweet g2!aduyaii na pgsan aku dgor !haha..tade mkne sweet !mase try2 baju tuh,cine tuh laa jdi khadam aku tlg panggilkan afix..haha..last2 aku beli baju yg kaler itam,sbb afix suke baju tuh,cine tuh pun ske gak :)


abes tuh sume masuk chameleon !beli sepit rambut n scarf !aku tawu afix bngag masuk tmpat pmpn,tp dulik aa!haha ade aku kesah ?dy pun kne masuk..haha..dy yg pilih kan head band taw..hehe..pastuh mlm aku jadik minah rempit gn afix..sbb naek moto gn dy !haha..mule2 na g mkn chopstick kat hutan bnda uh,tp ramai owg !ouh lupe lak,kitwg ta g b2,ade mmbe dy lolok gn gf dy skli,eeja gak name..na cugak eeja !hehe..pastuh kitwg gerak stulang,makan kat sayam !da mkn antar awek loloq tuh bla,n dy tmankan afix antar aku blik uma..hee!selamat la pejalanan kami akhirnya..hee!ouh n ya,kjap lg na kua lg gn afix..haha !ade pe tah dy tuh,na bg ape laa kan..mcm nty2 ta bley jmpe..haha..


eh pe pun,smlm sonok kua gn 2 ekor musang tuh..2-2 ta bley senyap taw..sakit otak layankan dowg..haha !tp mase gn dowg uh afix snyap je,dy kan penyegan..ee geli !haha..

No comments:

Post a Comment