you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

02 February 2010

i cant pretend and i cant hide !


noe wat,smlm owg dr kolej lagenda call,pakse2 aku soh sambung blaja.eh eh !sukati la klu aku da tanak.crse nursing gak.ayoyo !humm afiq pun dapat gak aw.hee sukeee.tp mmg kitwg tanak pegi.sbb mcm awal sgt !tape,kate owg pelan2 kayuh.abg hadi tuh ckp if aku na,crse tuh setaun aku kene g UK,blaja kat saner.err so ?ta esah kot.still tanak !haha..biala aku tolak pluang pan mate,sbb aku tanak teburu2 lg la.pas abg hadi tuh call aku,dy call afiq.afiq dapat mechanical engineering ke ape tah,tp dy pun tanak aw.

oke,lupekan cte yg memeningkan pale tuh.err currently aku ta bace sgt buku undang2 tuh,pehh !luse la aku ujian undang2 tuh n smlm fyna test dy fail taw,ag 1 je na lulu 41/50.afiq ckp aku mst kene lulus sbb dlu undang2 dy dapat 47/50.aduyaii,aku na llus cner ?bku pun seteng2 je aku bace.haha

eh tadi mlm kan,seronok taw.jiwang2 plak en.haha.mcm bese la gayut gn dak kuat psaan tuh.hehe !and td mlm kul3 pg baru tyto.haishh !suke sgt taw.knpe ?sbb ade laa.haha suke2.smlm ade audition OIAM en,tuh yg mnyanyi2.haha !paling ta bley blah,lagu aku jatuh cinta by liyana jasmay uh..hehe !lagu mencintaimu ne,lagu may,cintamu mekar diaty ini.pehh !ta bley tyto beb wa smlm !haha !ily baby :)

i cant wait fer dis saturday.na jmpe dy.na g mkn mcflurry gn dy sampai lebam.na maen tepuk2 dahi dy sampai kene mara,na mantol2 gn dy sampai kene mara balik gn dy !haha seronok taw kacau2 dy.n smlm bitau dy,9bln 1minggu 5ary dgn dy terasa mcm 9jam 1menit 5saat aku couple gn dy.haha !btol,ta tipu..tau nape ?sbb rase mcm bahagia je bile dgn dy,mcm mase mule2 cple dlu.haha !gedik jew !err tp kkdg tkot taw !tkot klu tbe2 jao tros dr dye,cner erk ???esh !tanak pk,takottttttttttttttttt! huhu..

No comments:

Post a Comment