you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

10 February 2010

misterinyerr awak nih !


smlm kitwg 1 famli g mkn kat lavender taman molek tuh..err taman molek ??hehe.nakal taw, miang2 !err smlm mase kat lavender tuh ade sowg waitress tuh asl neok aku je snyum,asl dy dnyum je neok aku..haha !snang cte bile aku tertoleh muke dy ke ape ke jnji aku nampak muke dy ,mst dy snyum kat aku..snyum lebar lak uh.aku xkan na wat bdo,of crse la aku snyum balik kan..aku kan sukeee senyum2 ne..haha !err okeoke..lupakan !bukan na ckp aku pasan !tp pmpn tuh mcm knal aku laa..^-^

tp sape erk ?alaa ta ingt taw,na kate akk senior skola aku ??tah laa.aku knal abes en akk2 senior skola lame aku dlu..haha !bukan aku smbong,tp mmg laa.aku tasuke mek port sal owg len..sndr2 dgn mmbe2 aku sudaa !err then kan abah ckp dak pmpn tuh mase aku gh mkn dy neok jew..ha ???er ??haha sape dye ha ?????????na tawu gak,aku curious ne..haha !mase dy serve table kitwg tuh pun aku neok dy cm knal je,tp ta knal..haha !ah !da laa,biala..nty valentines,na ajak afiq g situh la..haha !tadew la,tade mkne aku na g c2 kot..duit beriban abes kan aku !haha !

err sabtu ne ade klas reunion laa.aduii na kai baju ape ??hehe..ktawe ade mkne tuh taw !ahaa..eh eh eh !kawan paan soh aku g uma dy taw sabtu sbb ade majlis ape tah..ha ??gila ??!aku ta knal dy,dy na soh aku jmpe famli dy..cehh kalis en aku,ckp ade hal..jap g dy soh aku pegi uma dy gn paan !aduyaii..segan dhoo !tamaw laa aku pegi,tp mcm ksian cugak..ah !malas la !malas malas malas !malas na pegi..haha !eh eh eh !fyna text td.eh bkn,mms !pelik gak sal minah ne bg aku pix bunga,rupenyerr na tunjuk bunga tuh ongak bg anniversary dowg en..alalalaaaa so sweet taw !2 taun beb dowg bcinte..weyh fyna bucuk,smoge bhagia slalu taw gn ongak n happy 2nd avsr too..ily la budak pendek :)

ne bunga yg fyna dapat n antar kat aku tuh :)

No comments:

Post a Comment