you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

30 March 2010

maaflah, saya ne mmg jenis gabra orangya.

err ary2 yg blalu kini semakin better and better..should say hooreeeyyyhh to me !hee..krane bjaye mhandle sumenyer dgn aty yg tenang lg sabar serta kuat..ahha !lebeh la kan :DD

smlm abh masuk bilik ckp "laa,budak sowg ne da mcm owg putus cinte nape ?" haha..
bkn mcm bah,umpama..ayat tuh kene btolkan sket..ahha..kdg sampai aku terlupa na mndi,na mkn,bilik bsepah,gambar2 merata2 lam bilik,katil ta kmas dan aku ?haha mencekik je dlm bilik sambil baring..pehhh mmg mintak muncet kan kau lisa ?! ahha ;))

tp now da oke..da tade da putus2 asa mcm tuh lg da..da sehat..cume ilang fokus sahaja..ee ne na bbel jap buley ?!gram tawu..bbik baru ne blur na mampos !haha geram taw..klu aku ckp soh vacuum bilik,dy vacuum jew..meja solek sepah2 dy mcm ta nmpak aw..da aa msak nasi ta reti,lg na tanye aku ?!haa,tau abes kan aku,pakai bedal je,kesudahannya...nasi menjadi umpama bbur..haha..dan mama nowa sy sangat bangga mempunyai bbik baru yg sgt tegak lg tdak tahu ape2 dan ank yg juga tdak reti mmsak nasi..hahah !

err td and smlm g test drive..hmm bley la..tp td aku tataw la asl aku mcm ggup sgt..mgelabah ttek na mmpos..aku berangan je keje !haha..mase na parking aku da langgar tiang,pto tiang tuh jato.aku wat dang jew la,nty ade la sape2 yg angkat kan,lps tuh aku na kuakan kete,pehh !batu tiang tuh teselit bawah kete kan !aku da gabra,na kdepan ta bley,reverse pun ta bley..aku nye mlot mmg da stat sumpah seranah memaki sume la ade !haha..

lps sgala usaha ta bhasil, aku pun kua dr kete and neok ape yg tjadi,aku tarik batang phadang yg kat bwh kete tuh,skali tcbot en !haha..da aku tejerit kat c2,muke da mmg cuak abes..skli ckgu kat situ ckp bia je,n bawak twos kete tuh,pakse je..mampos aku langgor !aku nek kete twos stat enjin,jln je..agak mcm kuda gak la keadaan kete tuh aku keje kan !ahha..sume ne slh sape ??slh cikgu aku taw !babih,da sampai twos tglkan aku tkontang kanting !bawak kat tgh jln mmg aa aku da pandai,ne bab2 paking bagai pehh !mmg aku lemahh la bhaii cibaii..haha !gram taw..pas lps dr bnde alah tuh,aku park kat opis,and balik..b4 balik singgah petonas mesra,g tpup..ahha !

btol lah ckp syaz..aku benci sial bawak kete area PG ne..lori bnyak gile buley ??shit !haha..bsar2 lak uh..aku paling bnci tym ade lori kat sbelah aku !bnci !bnci !aku takot..haha !naseb bawak viva,dapat kancil,mmg bgoyang kete tuh !harus ke ??haruss lahhhh nyah..haha !grr..lapa ne sbnrnyerr..haha !ta masal lak aku bbual sal lapa..yeahh !td akk call,dy ckp dy beli sumthg from bandung for me..ape eh ??klu tshirt hard rock tapayah la !aku ta mngidam lgsg kejadah baju tuh !haha.. aku na telekung ah..haha buley ?!bdo sehh..haha..
ape pun,sani skag da maken nsem..haruss lahh dy cpt2 jadik laki akk aku..da kawen nty bley la aku mngumpul barang2 dr over da sea !dan barang2 itu dibeli oleh abg sani and knana yg pemurah aty..haha !

hey,they look sweet tgthr..jlos bley ??alolooooo..sani muncet akk poyo..sesuaii gitu..hahaha!eeyyuuww!

No comments:

Post a Comment