you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

26 March 2010

mine mine mine idol !huuu..

ouh she is mine,lauren conrad !yg ujung skali tuh♥♥

sexy hair !wavvy hair,oweys her !damn jlos taw !haha

style tuh *handbag na market je dye ne..grr

see her handbag !phewww !i wish i can have 1..huhu

neok handbag dy !hee

handbag dy lagi !
always her ! ^_^
yg paling penting dy ade clothing label sndr,bside dy design handbag and baju mcm2 la.cincin pun ade..dats y dy style je slalu..haha..ouhh !besh eh jadi dye..jlos ! jlos..ahha


my inspiration utk sukses mcm lauren ne haa..tgu aku bukak butik yerr..hee..ouh !minat bhaii,dr dy blakon the laguna beach ag aku da mnat dy,the hills pun dy blakon..tp aku rase dy blakon lam the hills la mantap..style jew..ouuhhhhhh i looiiikkeeeee..heee

so aku meletakkan pix dy kat sini sbg 1 inspirasi utk aku mcontohi dy..ehee brangan lebey ek ?tape,mane tawu dgn smgt dan keyakinan yg ade cite2 ley jadi knyataan..bahaha..tgu abes blaja,sume ini pasti akan cube diusaha samakan dgn mama nowa skali !cpat2 la abes blaja..mama nowa pun,sabar taw !sabar shge sy abes blaja..ngee ~

err dan ta sabar la na balik KL !!hiphiphoooreyh,bbik baru da sampai smlm..yeayy !aman damai la aku pasne,tayah vacuum uma da..haha !yeaayy !eh eh,akk ckp bln4 na balik kg..so,na ikot la..hiphiphooreyhh !but,ta bley la na tglkn jb lama2..PR lame da dilantik kmbali..hee...ily sygg poyo :)

da la tuh saja,bubye..and and,kpale pening smlm tyto kul bape tah then mgon pg td mcm senoneng jap aw..tataw aa nape..ehh alaa,senin na mgon pg la,ade test..haha..ouh lupe td pg etit call aw..gosip sal mierul..babih,ko kencing er ??ko keje mane ??cool blog en ??aku tawu aku trun bnda t,ko blanje aku er !klu ta,siap ko !hahaha..eh lupe !alaa..lupe sgt2! etit ajak hang out ri senin ne,aku dgn bengap nyerr besetuju na kua gn dy,lupe lak ary senin kan aku ade kls kereta !uhuuuu..lupe..

k la,k la..na g text etit..huu !na inpom dy,kuar ri rabu jew la..alaaa tapi dalam wallet wet tgl RM60 jew..menci aa..na kua t ade je bnde na bli,alaaa :(
awak awak,na duit bley ??heee :)

No comments:

Post a Comment