you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

18 April 2010

aduduuuhh si kaki mengaduhh !

hari ne same cam hari2 bese..mcm bese la,tgl b3 je kat uma awne..aku bbik and amer..hehe !amer men comp lam blik sampai ta hengat dunia,then bbik membute kot..aku ??aku marathon neok tb laa kat bawah !neok MTV cribs !huwaaaarghh besh er klu dpt uma bsar cmtuh..tp ta besh gak,uma bsar,tp tade owg.. :(

smlm mal call..ajak kua,lepak mc'd or sumwhere else..hmm mcm tade mood,sori yerr..mmg mls na kua smlm..awne pun same..skag mmg hobi dok uma laa !haha.bckp pasal kuar,waahh !tataw la sejak bila org taman bukit dahlia ne bgtu prihatin dgn sape aku kuar..

nmpak je klu aku kua naek kete ape !sukati aku la !bajek klu awne aku naek kancil,sok satria neo,luse viva,tulat iswara,mgu dpn kenari mknenyerr bf aku pun tuka2 ah ??bdo tlor aw..tataw aku kua gn mmbe !bingai..gram taw aku !sbuk je,bkn aku kua nek kete dowg pun !kepoohh !ee tasuke taw,harap je keje accountant,tp otak sempit..adnan sempit pun ta pk sempit camtuh !haha..ye pun bini dy ustazah skogame,jiran sblh uma aku ne pun ustazah gk,ilek je..ta pnah lak kpoh2 !ne klaw ade syaz,mst da 1 mlm kitwg dok ngumpat psl jiran ksygn yg suke nyebuk ne..haha..dlu ade syaz,gosip sal syaz,syaz tade..aku lak ?haishhhh....

err smlm gosip2 gn mama nowa..then mama nowa cte sal bbik..wahh bbik !suke er..ade dy complain (ngadu pun cam ye) kat mak aku,aku kadang da ptag pun ta mngon2 tyto ag..cehh !bajek mak aku na mara aku ah ??heh,dy yg kne mara balik ade..haahaa..mama nowa kate,dy ckp kat bbik jgn sebuk2,wat je hal sndr..haa tau tape !kpoh je,da mcm jiran2 aku lew plak..ahaa !lps ne bukak kdai kopi pan uma aku ah,snag !ade table,selesa sket na ngumpat2 en..huhu i loikee ;D

*perot kenyang gila,baru lps mkn fries dgn amer,bbik tersayang msak !haha..eh alaa,kedit abes,na tpup,tp ta kluar..sok na date,tp busan asik jmpe jew..howw ?? :(

like thissssssssss million tym..hehe ;)

2 comments:

  1. btol la bbik ckp...
    mmbute je kau...
    hahaha....
    moral of the story cri la uma cm uma aku..
    jran sume cine...
    de jran mlayu pn tk smpai bpe ktol..
    haha

    ReplyDelete
  2. haha..dan ko adlh owg yg plg suke kcau aku tgh membute !pepagi bute suke call aku,na bgosip time2 aku gh mamai !haha sewel..hergh tuh la,nty aku blah g blaja,lege sket !ahaa

    ReplyDelete