you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

01 April 2010

good morning,love :)



hey hye slmt pagi..hari ne mngon pg kan ? kan ?pdhl smlm tyto lambat ag kot..haha skag mmg camtuh !asyik2 tyto lambat sbb u la salu call..ahah !u kepoh sehh na bace2 lak blog i..wekk :pp
hehe..okok da,abaikan !mangon kul 8.30 td twos mandi..eh sblm mndi berangan lu ats katil..haha !then baru masuk toilet gsok gg then buka shower !cehh poyo !lagi na cter detail..haha !


lps da siap2,twos trun bawah na amek amer blik dr skogame dy..actly aku agak teharu dgn kanak2 didlm van itu (cehh ayat na skema).mase aku sdang bjln na menuju kearah van tuh utk amek amer,dak2 dlm van tuh melambai2 aku sambil jerit2 'akak' haha..aishh sgan buley ??ne wat aku ta jadi na marah2..haha excited naa neok aku !sbnrnyerr aku pun excited,dak2 dlm tuh comey2 jew kot.yelaa baru 7-10 taun kan..huu..tp tp tp,kecik2 pun mulot bley than nyahh !smpai kat van,aku tanye spe yg wat amer nges smlm,sguh ta ptot wat camtuh..then bdak2 ne ckp naim..sape naim ??naik haikal kew?wawa !dak tuh bley da trun dlu..so im just warning je la sape yg kcu2 amer t g jmpe mak ayah dowg ..haha !yeye jew..ckp baik jew er aku..and i noticed that driver van tuh nsem la..woot woot !haha..aww mude lg ! :DD


oke,da abes cte sal si montel dan gemok ksygn sy tuh..ne na ctew len lak..jap g kul10 na kene pegi mane tah.haha..i da na keje !haha can u believe it ??it was like errr tataw la na ckp cmner..this is my 1st job and ta rase pun i can get that job !haha.but kwn yg recommend me utk keje tuh sbley2 ckp yg aku akn dpt.ahaahh !tah la,tp aku tayakin lew..hhhuwwaarrgghhh ;(
da,da..trust urself lisa nurul syazwani !u noe u can do itt....shaabbooooyahh !yeaayy !hehe..hey,and im feel frustating bley ?!i am frust bcz ta dapat g speedzone and tasempat lek kl,then i am frust cz i feel my life is empty..empty cause there is no HIM..hehe..hmmp pape jew la !think lisa think !gagagaa o-lala !haha..alaa tabley wndu la dye............................................................. :(


lps balik dr keje tuh nty na kuar g bnda..actly tade mud lgsg na kua oke..tp..haha tah la !apsal aku ne ??aduii !esh,ne ta bfast ag..skag da kul bape sehh ??i think i wanna have my brkfast 1st..so i think i should go now..hee..bubye readers.. !muahmuahh :-*


xoxoxoxo

No comments:

Post a Comment