you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

07 May 2010

dengarlah lagu baru kat blog saya,menyentuh jiwa kan ?


hello bloggers and hello readers, ouh hallo to malaysia too..gud tenoon..haha :)
smlm ta sempat la na update blog sbb smlm kua hang out gn kawan2 skola lame mase hingus2 meleleh dlu..haha !sape ag klu bukan wadah and nelysa..slagi aku ta jmpe slgi tuh la si wadah ary2 text aku ajak jejalan !haha..akhirnye smlm mama nelysa amek kitwg and kitwg g lepak jusco tebrau :)

ajak nadya,tp dy ta bley ikot..tadapat cuti..dy kne jage kdai tpup dy tuh..then ko soh wadah ckp kat aku er upload pix kitwg hang out tuh ??tp kan weyh,sume pix kat hp wadah..hehe..nty tgu dy upload aku post lam blog yerr ?? :)
tp klu ko ade smlm mst besh,baru ckup 4 owg geng2 jahat kite dlu..hehe..

smpai je jusco trs bli tiket wayang,neok cte iron man !bapak besh,teruja gila aku bila neok scarlet johansson aku belakon !awww aww i like ;)
then shopping tym !aku bli baju,topi,eyeshadow gn eyeliner jew..bpak mahal !haha !seratus lebih habis g2 jew !haishh !tapi tuh la,pantang kuar mst na bli baju..hehe..tp wet pun ilang gak aw smlm :(

smlm aku mcm resah taw kua gn dowg,eala sbb ade dak uh mara kat aku,gado la knonnyer..jap g tawu2 jew dy dtg jusco !aww so sweet !haha..semak jew !tp jmp jap jew,tman shpg jap mkn pto dy alek..aku alek saing gn neil law ta mmg da balik gn dy..pto si cheng bley semak skli na ikot !serap je aku neok muke dy smlm..haha !

then dlm kul 9.30pm slm aku sampai ke teratak dahlia yg tercinta ne,home sweet home!hee..apepun aku appreciate glew ape yg dowg wat..ikotkan lps kitwg sume masuk skola teknik,jmpe staun skali jew kot..taun lps skali,taun ne skali..mase fom4 jmpe last mase kitwg sume na pindah..

tp nampak gak usaha utk kami bjmpe..comtoh wadah..stiap hari mcj aku ajak kua !slagi aku ta kua gn dowg slgi tuh text aku ta bnty !sampai aku ckp aku gh beromen gn afiq pun dy ta pdulik !haha seng taw ko wadah..and neil pun,sanggup soh mama dy amek aku n wadah..aishh afta dis wadah g matrik kat seremban,neil lak UIA,aku fom6 kot..haha..bile taun lg tah na jmpe gn dowg taw,rinduuuu :(

rindu bile smlm wadah cte sal cikgu bhaii..cte sal skola mase PG!..cte pasal kitwg gado gn nad la,neil majok gn wan la,cikgu na bsalin la,cikgu faridah suke soh aku potong kuku la..haha sume kluarr..adoidoidddoii wndu gak ek skola PG! and kawan kls 3 cassia dlu,sewel jew sume..haha !zaman skola paling besh kan ? :)
aiishh..


*knape mst terengganu ??jao sgt la,ksian kat aku..da tadapat jmpe dy salu lg mcm skag :(

No comments:

Post a Comment