you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

16 May 2010

pegi shopping ?tade mood !

hari ne mangon pg tibe2 mama nowa kate ;na ikot ta pegi the zon jap g' aku pun ckp mls sambung tyto..pto pkol 10 aku mndi trs siap2..gedik pulak rase na pegi ikot..hehe..lps bfast trs gerak..

pegi the zon jln2,amer beli shades,froggie bhaii,aku pilihkan..hehe..then mama nowa beli handbag ELLE,aku pilihkan gakk..tang aku jew tataw na beli ape..mcm tade mood sehh na membeli belah..neok bag pun mcm ta bkenan so aku hanya mmbeli barng2 yg ta berapa na pntg je,tapayah la tau ape..haha !

lps g the zon g jusco,huwaarghh !ramai og,mood aku pun makin tade..suke lak en kua tym2 owg ramai sesak ne,dgn rambut aku yg agak cam pan ne..pehh ,terseksa jiwa dan raga jap..haha !sbnrnyerr aku ne manjang tade mood sbb na kua g jmpe afiq akmal,tp bley plak kan tajadik..acam busuk en ??humm :(

lps tuh smlm text myra 'bila eh kite na g desaru?' jap g dy ta rep taw,pehh tachg lg aku !tasuke taw.pto aku ckp gn afiq,bile kite sume na g desaru ?dy ckp ahad depan..suke laa kan aku..hehe..pto aku ckp gn dy,btaw ah kat loloq,jap g dy ta btaw..ee hampeh !sedeyh taw..hmm na tgu syaz alek lambat,ary kames dpn !pehh !:(

ouh lupe,awne ary guru kan ?selamat ary guru kpd sume guru2 aku dhulu..hehe..dr zaman aku tadika,skola rendah,skola mngh dan juga ustazah n cikgu2 tushen jugak..bnyak jugak erk skola aku ??asyik2 pindah skola jew dr kecik..haha !aishh tp plg aku rindu ckgu lee and cikgu tushen sri wibawa dlu,NARA..bapak klaka gile kot pale cikgu tuh..haha :DD

err lg tataw la na cte ape..ouh last but not least !da neok lum VC mizz nina ft colby o'donis tuh??? suke ta kowg neok ??klu star ade 10,aku bg rate 3/10..poor doe VC tuh !tapaham pape,simple banget !haruss kerr ?

No comments:

Post a Comment