you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

20 May 2010

selamat hari ulangtahun sygg :)

hello..hehe..hari ini pegi wat ic dgn si comey afiqa akmalia..bwekk !comelll kerr ??haruss ??..harus lahh !bahaha..mule2 mcm dedor gak sbb ic aku dlm keadaan baik kan,ta mcm ic afiq yg mcm kertas dlm tongsampah bilik aku uth..haha..jap g da sampai counter naseb akk tuh ta byk bunyi dy soh bayar n twos amek gamba..

tp...........buley kan akk tuh twos amek !odo abih..mst muke cam yal nty..haha !pantet !grr..eh tercarut..ghee !baba dye ah,aku punye muke nty tataw cner,naseb dy ckp amek ag skali,tp law dy kate amek ag skali kowg sndr bley bayangkan la kan 1st impression aku mase tuh cmner..nmpak sgt pix aku ta jadi..2nd tym pun dy mgejut !bdo taw,afiq pun kne cmtuh gak..haha !

ouh pas wat ic balik uma jap,tuka baju siap2 sume then lincah trs kuar !hehe..awne ary ulangtahun kami ke setahun sebulan..pewwiittt!tayah r batak sgt..huhu..then td b4 alek g tasek lg..jln2 neok air pancut,uu he like,me like it too..bahaha !then snap2 photopotato..haha !i like,like like !tp kat hp dy :)

ouh yeah,mereka bkate2 mngenai sy..tp ade mak peduli ??manusia mmg dilahirkan ade mlot..tp kbnyakkan mnusia suke mnyalahgunakan mulut itu !busuk doe,mcm longkang mulot !tataw la ape yg busuk aty sgt..tapayah aa na bajek mcm alem sgt !tlg la,respek la privacy mereka yg lain ta perlu na mngata2 ank owg !lu ade ank,lu jage ank dare lu baik2,letak bawah kelambu mlm kunci tingkap bilik ank lu,takot2 lu jage ank lu mcm dlm zoo,mlm je ank lu terlepas !haa !

owg kate bia pkare yg kite wat uh nmpak,jgn dlm diam upenyerr dy cmne2..urghh WTF !plis,aku tasuke ah !my bisness is mind not urs so plis do not interfere in my life..haa kan da tersasul speaking plak..haha !aww aww !so,should i care abt longkang mouth ??naaaa,in my dreams hun !ape yg mak ayah ckp pun tapayah laa na mkn aty sgt..

kite tawu ape yg kite wat so klu owg tgur,yg kite da wat kite cube perbaiki kesilapan tuh,yg owg nasihat tp kite ta wat uh,kite cube ah elakkan dr terbuat !jadi kesimpulannya,klu lu na kepoh gak,wa langgar ah,ade kesah gn idup lu ??so lu tayah na semak lam idup wa,sekian..macik pacikrukun tetangga nenek n atuk sederet bhagian semerbak 1,ini khas utk kalian !

mcm mara ek aku ??tp ta laa..mls laa na mara..ikotkan kcik aty..tp ade teman kisah ??hik2..we not wat we do kan,so biala..yg mngata pun nenek2..eh tp nnek aku ilek jew ??haha..nnek aku nnek moden..wawa !ily nenek..wndu beb gn nenek,akk kate nnek skag tiap2 ptg g kls poco2!haha abes riuh cucu2 cik nab bkak forum lam FB psal nnek aku !haha seng !kepala dy akk aku ah..bahaha !

No comments:

Post a Comment