you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

04 May 2010

teknik jb ade form6 ah,baru tawu !haha


bahahahhahahahha..neok da kan ??yess !i mean hell no !haha..fom6 ??grr !ape kah ini jenaka bg aku ??cehh poyo gile ayat aku..haha !terang2 mmg aku tanak,tp achai sbley2 na..si myra sewel tuh pun tp skola SDJ..aku gn achai same crse,jurusan kemanusiaan and skola kat teknik JB..pehh jao bhaii !tp achai kate ape ssh,lesen ko ade..haah lew,tp na kne mngon kul bape la kan law aku smbg fom6..beside teknik jb gn uma aku dkat abes,law teknik tanjung tuh kire ade maap lg kan dekat dy..hehe

bside da 11 taun kot aku mhambakan dri memakai pkaian seragam skola,bksut skola pbnde sgale !ne na + ag 2 menjadikan 13 tahun aku akan menjadi dak skola..haha ini btol2 klaka bhaii..ape pun aku tgu result kolej komuniti and poli cmner..busan bhaii,na smbg blaja pun ssh !mcm hampeh..CITC tuh aku 50/50 ag..tp CITC kat cheras..dok gn kak aida jew,dy soh taw..haha !seng la aku law da stay gn dy serumah :DD

ouh lupe pule,afiq akmal tadapat fom6..bside dy mmg tanak pun..tapi..............................dy dapat RANACO,kat terengganu tawu ta !mati aku !mati...matii..... :(
dy na g sbb dy dpt crse dip in maritime management !ok,aku jew kan terkapai2, 1 july t dy blah..cepat kan ?ne bln5,bln dpn6,pto da bln 7!ouh tdak,ayat2 dy sering memwatkan aku merase tdak ingin membiarkan dy pergi jao dr aku..haha mcm yal ayat2 aku nih !

err da abes cte tu!na cte laen,smlm jln2 gn syaz..g kipmart na mnum coolblog,tp bley sesat..jln2 jmp zul and da geng !bahaha..then jmpe neddy,tanye coolblog katner..haha bdo taw kitwg smlm !then g lepak tasik,pto alek..na jmpe sha,sha da kje aw..humm and smlm bufday erin..my besties since 2ndary dlu..sygg dy bhaii :)
kwn gn dy lame juge,dy gn sha !mmg aku ngam dr skola dlu lagi..ayoo !hope relation ne kekal laa..haa td syaz ajak kuar,tman dy g isi minyak kete pto ley 'fuhh' skali,tp aku mls,tade mood kot..haha gedik !

ouh and smlm g mkn kat pza,bese laa mak aku mls msak..haha !then jmpe dla,ta abes2 gosip..gosip psl skola..haha ade jew !waa tasangka aku psal baya tuh..huhu..people can change kan ? kan ?baik bruk biala mereka,tamaw mek tawu cte yg tadew kne mgne sal idup aku lg..haha cehh ! :DD

No comments:

Post a Comment