you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

30 June 2010

finally we are back together like before honey !hehe


yeah finally kitwg da bebaik afta dkat 3 mgu madah mcj na perasaan2 je kan !wehuu !syukur2 !bgus la da oke alek kan ?hehe..gelak tawe,senda gurau dan hilai tawe kami kembali sperti dulu kmbali,ahaks !cewaahh ! :)

tp...tp..tp... paling dikesali adalah perbuatan mase ary jumaat tu ary !sumpah,sumpah ta ley na maapkan dri nih sndr !i am lying to myself !ouh gosh !grr !knape laa waktu dan masa itu ta ley na diundurkan kmbali kan ?haishh mnyesal sgt3 sbb da wat cmtuh,sedih sentap pilu dan sayu bila ingt alek !rase mcm dri ne jahat gile wat dy cmtuh :(

tapi tape,aku da tawu cmtuh,jgn diulang lg kslhn2 itu yerr..hmm !alaaaa takot sgt taw !haishh !tp rase mcm .... ehhe tade rase pape la !ouh bloggielisa.blogspot tawu ta sy sndrian di uma ini terasa bgtu kebusanan akibat tiada xtvt ape yg bley utk dlakukan !haha ayat pun da tunggang langgag ne !ptg ne sy ade appointment !ehem2 !haha !

alaa appointment jadah kan, miera gn fyna na dtg uma sbb na g neok uma sewa tuh haa !adoiyaii !alaaa...mls la !nape aku ne ??madah mls je..na kua mls,na mndi mls na mkn je ta mls..haha..tp busan na kua !haha keling doe aku skag !aishh bese ah,pale otk da wenk mang cmnih !haha tade la *_*

tp conversation smlm tuh gn dy mmg la,mmg da sedar kan aku..sbb kan aku sik nmpak slh dy sowg je slh aku sndr aku bute !haha jadi aku da ta bute skag aku kne perlu lebih hati2 !tp taching.mane ade aku mgatay !tipu je taw !jahat :'(

err sok abg mumui ajak mkn lunch gn dy !huwaaa !ayoyoo bab2 mkn aku mang lincah !haha !suke tawu mkn2 skag ne..neok bdn ah,awto sebuk na diet skag tade mkne..ne pun da gemok !hehehe :)

*im clean now gudbye to asap berasap pening2 jln senget terus tombang :)

No comments:

Post a Comment