you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

21 June 2010

HAHAHALAMAKKK !


boley ta klu aku ckp aku tasuke tuh maknenyer mmg aku tasuke dan tasuke dan tasuke ??boleykan ??boley phamkan ?klu bnde yg aku tasuke, sume yg berkaitan dgn bende tuh aku akan tasuke ! haha kan ayat da acam keling sikit.hmmp :')

haaaaa tade na ckp ape just wanna say " U ARE BUSTED ! " kantoi !!hahahahahahahadoiii sedeyh !kantoi la awak !awak da kantoi lg dgn sy !huhu..mcm mane ne ?huuuu...perasaaan sy ?mcm naik mary go round kat genting tuh plus naik eye of malaysia yg benti kat tgh2 tuh haa..mcm tuh la pasaan aku !geram tp gayat !haha aku da stat na melweyh -__-

' dy da skowla kat P.G kan ??klu jumpe dy kmslm kat dy eh ?? ' ewaahh !hehe i like, tripple like tawu !hahaha dan hahaha ! wehuu !haha !hmm ta marah pun taching pun ta..ahaa !tp mcm tawu la sape bdk yg da skowla kat PG tuh..huyyy bukan mainn lg yerr !wndu ker ??wndu er ??alolooooooooo wndu sgt yer ?? :)

ne da kali keberapa heh da caught been busted ?hmm tah laa,ta kire..mls na kire !ta pndai na mgire sgt la !haha !huiiyooo !kite ne mcm tade mkne jew kan kadang2 ??mcm ape jew kan ? kan ? kan ?hooo..tape la,tape la..mls da na kecik2 aty,bese la sume ne kan ?laki kan mmg cmtuh ,ye tak ??laki buley bgrau bley memen ckp cmtuh,kite na ckp cmtuh kat laki len agknyerr mst marah kan ??kan ?? kan ??

ee peneng pale la,panadol da abes !hmm..myra ckp na dtg uma,tp ta jadik !aishh !pape jewk kot,ne da kul baper ha ?? da laa,na mandi..na vacuum bilik..na mkn..eh tayah mkn la,da knyang kot mkn aty dr td pg !ahaks !sedap taw :)

klu na kawan balik sgt,ckp jew la !bukan mara pun !na sgt kawan pegi la sner!
 -____-

No comments:

Post a Comment