you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

04 July 2010

sori,pegi gak interview tuh.hehe :)



ta jadi balik kl sbb cyan gn akk dy sakit ag.then as she wants,aku g gak interview MAS tuh gn fyna and miera !ahaks !i like..i tried to call her so many times tp dy cam pundek off both hp dy !aty panas ley??
da laa mase na g uh aku lambat,naseb fyna gn myra da amek kan borg utk aku dlu !aishh saba aje laa :(

mmndgkan call akk ta angkat,aku call la akak aida tanye full name kak nina jap g haram !da sebut aku ta lepas lak sbb ta ckop tinggi !haha cian dye er..aku gn fyna ta lps..miera lak lpas,tp dy tanak g dy takot na kne interview..haha !mase tuh mas pun ade buley ??awww aww miss her so much !

tapew la,next tym cube lg kate akk !ewahh..hehe btw ilysm lisa shahzianna !ahaks..mase na balik tbe2 ade akk anme atika na tumpang aku,so tumpangkan ajelaa antar dy sampai batu5 b4 tuh g larkin lepak gn abg fendi abg arep sume sbb kpza da lame ta jmpe dowg ;)

pastuh da sampai uma perling jumpe afiq ksygn tecinte laa,ahaks..then tyto jap !pto td kua gn afiq g danga,na neok belon2,tp tade..bnyak kedai ttop !cam yal :(
pastuh mase na isi minyak kat petonas BBu tuh tesempak gn mapey !haha sori mapey sumpah aku tapasan ko..aku da masuk lam kete baru afiq ckp tuh ko..aku kan rabun mlm mane nmpak owg :)

lps balik dr danga trus lepak neok bola gn afiq gn loloq n pejal !aww aww !sukee sy !suke sbb dapat teman dy yg busuk tuh neok bola..hee !ouh ptg td pun g angsana jap..jmpe ejat !haha rmbut ta ley blah en !bdekak kan aje..and mase gh jalan2 tesempak gn ETIT baby..babe,miss u taw !t kite hang oke :)
then jumpe zyma..ouh eala,dy keje levi's angasana kan !zyma,awk maken chubby skag :pp

lastly,aku taching !eala,tau la da tanak jumpe aku !tape la,fine..aku ta esah..tp harus ke dy mcm tuh ??terasa siak aku !tp tape,TAWA DALAM TANGISAN ne :')
tp aku ta ley ah dy cmtuh gn aku,sedeyh beb sentap !ape laa,jgn ego sgt pun bley pe..aishhh tape la,lisa kene sabar,lisa kan kuat :)

*ta puas oke jmpe yg tersayang :)

No comments:

Post a Comment