you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

28 July 2010

tahniah kerana berjaya :)

banyak ne cte na bbual !minggu yg sanagt malang ini diwarnai dgn cerita yg agak panas !haha..bbik ta sampai 24 jam keje da lari,aku xcdnt skali lg kat pan uma..awto blah kanan,ne blah kiri..coming soon depan gn blkg lak kot.haha !choii,mcm mintak je,bodo taw !hehe..

yerr,smlm kan ade kelas make up !shading tym bebeh !mekap base sume la wat skali.so aku gn idah dpt la pujian dr lect en sbb mekap oke n cantek.haha paling ta ley blah leader aku yg cam yeye kerabu tuh !mane kah skill mak andam dy yg bgus sgt tuh ??ta nmpak hbat mane pun mekap.lg kene ngalan gn dak2 kls aku ade.tuh la len kali jgn yeye sgt bgs :)

mekap dy bese je,kene komen gn lect,then alasan dy,dy migrain so tade mud na mekapkn owg !haha kan aje la kan dy bbual.pastuh td kat kls pun same,dy ckp dy migrain kitwg sume nganjing 'tipu,tipu' haha !paisehh kot dy,bia,padan muke dy kan !wwweeehuu ! ^___^

ouh td lak kat lam kls pas rehat pagi aku sswg bley ??miera gn wiwin ta masuk klas..sgt jahat !naseb ade dak2 lain taw,klu ta aku tepek jew la dok lam spa tuh and dak2 ne ajak aku join team futsal dowg !haha ta sedor aku sempot sebok na sgt masuk futsal.saje2 kan :)

aishh bz je skag,assignment bsepah.tp bnyak ta wat ag !haha !mls duhh,baru wat sket2..ouh lupe plak smlm kan mumui bg present,cermin and sikat princess tuh !alahaiii suke,kaler pink tawu !haha,aww minat gila :)
eh lupe plak,ta lame ag na bulan pose kan ??then bday afiq,wiiiwwwiiitt :)

mase gh lepak gn mmbe2 kat depan poli td,tbe2 tenampak shahmi !hahah !dak2 skola aku ramai masuk poli JB er ??haaa rinduuuuu :")

No comments:

Post a Comment