you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

03 August 2010

bila semua menjadi ta menentu !


huiii haii haishh !wehuu !haha.ape pendahuluan na tulis ?tah,tataw !my weekend last tym is so ahhhhmaaaazzziiiinggg !haha.g amek fyna kat UITM segamat.wink3 !gn mumui n khir.mcm ta plan,kami beseronok searian tanpa hnti shga aikk aikk booooooouuummm dush tumbang !tp besh kan fyna ?sume under cntrol +++ penat..hehe ^__^

hari ahad agak melweh bg aku..assignment ta wat lek2 aku membut edr tgahri sampai mlm.hee !penat lew,sabtu tyto2 ayam je kot.then senin ary yg paling aku smgt bley c miera tuh wat hal..adoii naseb la nme dy miera,dpt senah ke aminah ke da lame aku campak dy kat sg danga saner !

ary2 muke dy dtg lambat !tape la,aku ta esah ag !assignment pun same.mmg aku suke wat sndr..sowg2..aku kan baik aty..yg lain2 tuh g la kua tiap2 mlm..aku mmg suke na wat kan utk owg :)

aishh sampai la td tahap kepanasan dlm aty tadapat dibendung ag !tp aku tetap kawal,ehem2 ..heheh !saba lisa saba..mmbe en,klu ta knal aku mmg mampos ta kuasa na layan !aku kat kolej kawan je gn tah sape2 aw..abes na harap myra mmg ta kmane laa aku,ksian kan ? :(

oke da laa,over the story end of month.eh ape ne ?haha !tah..err tamaw pedih2 da,aku penat da ne..kelas batal,so balik awl..td kls miss salina ta msk sbb tlg cuk wat assignment.tape,tade hal la,aku ta esah :)
nty blanje aku mkn kfc pun oke.haha !err ade dak uh angen gn aku sbb dy ckp en aku kan haishh aku ne mcm tah la,biala !semak pale aku gn dy bley ?aku ta bley ah dy cmtuh !sape siaa dy tuh !mcm bf aku lak :pp

pastuh awto fyna majok aw,dy ckp aku tipu dy mcm subahat la.hehe !aloloo jnji ta wat ag er fyna mcuk syggg !iluvyouu,jgn mara aku lame2 nty aku sakit jantung da ssh,da ta ley ajak mumui g sgamat jmpe ko..ewahh !hehe :)

ouh ouh lupe2 !ksian bley ta kat aku sbb weekend ne kene g Kluang.aku gn jun kene jadi wakil kolej,jadi model utk kembara mahkota jphor nty..ape tuh ??haha tah,tataw ..mls doe na g,tp miss wawa ckp harus kene wajib pegi :(
tp ary sabtu tuh !date pntg taw..pto ta lame ag da laa pose !eh da na pose??alaaaaa aku ta hafazan ag !ee menci la,bnyak taw bnde ta abes wat ag :(

da laa,na tyto jap,kul5 nty na g kolej balik neok dak2 ne practise iron man ?haha ye kan aje :)
errr khdpn ini drasekan sperti smken hari smken penat letih bnci sygg dan huh tataw la..hehe


ne gamba mase futsal kat sport prima awto.haha !ne la black gurl,aku je white..eceh white ke?hee

No comments:

Post a Comment