you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

17 August 2010

mekap class yg sentiasa dinantikan :)

hari ini pegi ke kolej dgn smgt.pagi2 lpas siap trus snap picture kan.haha !salu ary senin smgt,tp tuka awne lak kls mekap.punye yeye siap2 !pagi2 masuk kls encik fadzlee trs antar assignment,wat kuiz ta sampai stgh jam.muke happy je kua kls :)

tuptuptup kene tgl gn miera.jadi terpaksa lah ksorgn,mcm mmbawa diri kononnya,tataw kene tgl en..huu sedey2 !naseb ade dyla.lepak gn dy.da lepak2 bley owg gila tuh muncul !tiba2 !mcm ta bersalah dok 1 table,hadoiii i am feeling nasty then !hurgh.

lps tuh masuk kelas,bmula laa kls mekap !wehuu !tp awne all of my classmate mcm biol + masok air.sy pun tergolong skali la sbnrnyer.haha !sume mcm sakai awne.haha !pagi2 dtg kemain,ta sampai 3 jam trs mcm owg pas kene rgol.hehe !

nadrah gn pkai kebaya pendek pastuh pakai suar slack dlm baju kebaya ada tshirt,pastuh pkai selendang.haha bapak bdekak gila.myra pkai shirt gn cardigan then pkai selendang.aku pun pkai baju kurung gn slendang,muka jgn ckp sakai cmne la kan !haha.aku tataw nape.pastuh nanad masuk kls tbe2 pakai tudung cm inspektor polis.haha.pelik2 je.

da masuk bukan dok diam,ade je bnde na kitwg wat aw.haha tataw laa apsal awne sume mcm agresif !bntg buas bila bulan pose kot !ehehe.soo mcm ta pwas aty gak gn hasil kerja tp dsbbkan dy cazen aku,layankan jew la.tp rambut aku dy wat,mmg sios cantek.aku sukeeee gila kasik 5/5 la weyh !ahha.

shading dy mcm ta blend cukup en
ne hasil rambut yg diwat sndr oleh dyla
ini laa dyla my cuzzy !myra madah nganjeng en dyla ne.
ade aku kesah ?at least ade sdare en aku,tade laa sik na kene tgl gn dy :(

aku pun tchg gak aw gn myra skag !tayah cte nape !mcm rase na amek mop hempok pale dy,tp ta ley !dy da sista2,elak dy amek sniper shoot aku sampai keras ah nty.hahaha :pp

No comments:

Post a Comment