you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

05 October 2010

can others respect others thing ?

hari ni penat,penat sgt !sok mcm na mc la.hee.penat tawu !hari ne jamuan raya kat kolej,sepatotnye saling maap2an ne idok !mken begado ade gn akak2 senior,aissshh !ta paham la aku.biala,dorg sume mmg cmtuh,kitwg yg junior2 ta kesah la klu kene stakat basuh2 pinggan periuk kuali senduk sudu ape bnde sume la even kitwg ne kemain vogue..ecehhwaahhh !demi akak senior tersayang punye psal en.
dorg dok je diam2 melayan sape2,men tepon,tape2 ! :)

balik uma jew td,aku terus membute !eh sblm tuh rushing g kfc jap.pastuh g kedai bunga beli bunga.aisshh mcm2 la mak aku nih,na itu la ini la.grr !lepas aku membute td lak tibe2 aku ilang mud.pe pasal tah,tbe2 bley lak na bgado gn aku !huh !mls na melayan !trus on n on9 !walaupun aty tgh pedih ne.haha !ciss ayat tayah na yeye sgt er ! :DD

errr sbnrnyerr na cte nih.aku bengag gila bley ta !ape lg erk barang na ilang ?oke,duit da,ear fon da,sikat brush pink da,err lagi ?ouh latest skali,tadi ilang sudu and wire speaker pulak !!greattttt !eee suke btol laa.aku da stat na naek rimas aa ne gn dak2 ne sume.aku tataw sape yg amek so xkan aku na g meroyan kat sume kan.aishh na wat cmne kan,so bia jewlaa...TP TA LEY TERIMA HAKIKAT SIKAT BRUSH PINK AKU ILANG !grrr !

syg tawu sikat brush tuh,ee sedeyh2 !errr then na cte ape hek ?ahh tade mud la na cte2 ag da !penat ne.na wat assignment pun datade mud,mls !na tyto je klu bley.grr !


ne rambut set jun yg wat kan mase kitwg ta blaja awto.masuk hairdressing room amek thong wat rambut.haha !

No comments:

Post a Comment