you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

29 October 2010

lets barney everyone,hee


I ♥ u, u ♥ me!
We're a happy family!
With a great big hug and a kiss from me to u!!
Wont u say u ♥ me too... :)

cehh ape ne,tittle gn story langsung tade kene mngene kan !hehe..oke,mate bgkak..ta ckop tyto..smlm kua gn dyla,mkan kat secret recipe,choc indulgence !!yummmmieeehhh hehe :)

ouh and i had coloured my hair !heee.jgn ketawa yerr bila neok,nty sy penggal kepala awk !wekk.mumui pilihkan,kaler brown marsmellow if im not mistake !mase na wat ne agak la payah kan !sbb kaler ta naik..aaiishh nape rambut ne degil sgt yerr ??

wat curl jadi straight,kaler kan, warna ta naik !pastuh kalau shampoo,bila na blow agak penat yerr sbb rambut tebal sgt !hehe..tp,thanx to aid yg wat kan rmbut sy tuh yerr..pegi saner,tp fyna ta balik uma ag.bila tah dy na balik jb..huu..miss you my fyna baby :)

ne die...hehe..tp klu ta dok bawah lampu,rmbut sy mcm kaler merah kot !ahha ta masal.
oke,mcm mnyesal,tp warna itam dlu ke skrg yg oke ???? :(

rinduuu rmbut lame,hitam pekat menawan gituh !ahaks !!alaaahaaaiiiii rmbutttt :(

No comments:

Post a Comment