you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

26 October 2010

saya baru pulang dari penjara.

hello and morning everyone.hari nih ponteng,mls na pegi kolej,penatt sgt lahaii.hehe.tape lecturer2 yg lain mesti memahami kami kan ? kan ?wehuu.

oke,spnjg berada kat saner,ya Allah.siksa sgt buley t a?kitrg g saner dgn pkrn yg akan dok dlm chalet,dok tepi tasek n akan wat aktiviti yg cam biasa.skali da sampai,dgn beg mekap,bdak2 ne bawak dress utk mlm last jap g da sampai,kene maki !kene diam pastuh kene tunduk then tgn letak atas pale.waduhh pak,udahnya kami seperti pelarian di malaysia !

abes itu,puan rozzie trus jerit2 aja minta beg kami di cek in !abis dong barang2 kami dilempar lalu berus ggi kami dipatah hingga pendek (tataw pe motif) sedey taw.haha pesal tbe2 ckp indon ne,,brrrr !okeoke.
haa pastuh kene wat urine test,sowg jew kantoi amek ganja,classmate aku lak tuh,mase tuh sume sedey taw :(

ape pun mmg best kem ne,even dr ary ptame puan rozy da wat aku mnges.tgh mkn,lapa sgt mase tuh,bayangkan dr kul2 kitwg sampai tah sampai kul baper ta mkn2.da laa tade jam,hp ag la.dy ley ag na tocher,aku baru na mkn,jap g kene tgking.uwaaa :(

paling sedey mase wat keje bkumpulan,kitwg 1 kls mmg saling kerjesame.dats y ily all skd1 people.oke,tade mood na cte panjang2 !tibe2 ade pmpn gila wat hal gn aku !bingaiiiiiii !!!!!!

ape yg penting,ape yg kitwg mkn,same cm banduan,sume same.dilayan same taraf cm banduan,mak ayah,wani insaf,tamaw masuk penjara da :((

No comments:

Post a Comment