you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

25 January 2011

saya gembira :)


saya suka + gembira sangat sangat sbb dapat jmpe syaz and fyna. hehe! da lame ta jmpe dorg. even shaz dok sbelah uma salu abeskan jmpe dy, sedey. sumpah sedey! smlm dpt jmpe kejap je. tlg antarkan dy g larkin. dy na balik kl jmpe apab!

sedey doe bbual gn ko smlm. even kjap tp rase mcm hmm. mase aku pelok ko tuh aku rase lain taw! sedey, tataw la knape. mgkin apa yg terjadi mcm mimpi. dapat dduk petang2 gn ko, and angin yg menerbang2kan rmbut kita. da lame kan kite ta mcm nih??

dlu knal ko kite memasing hingus2 g skrg ko da 20 erk?aku da 19! haha tua da. but thank you fer being my sisterhood yerr :) syg ko, ko jgn sedih2 sgt ok!

then fyna balik sini, 3 days in a row terus jmpe dy taw. baru pergi ta sampai sbulan muke dy da lain gila boley?but still cmey la kan?uww likeeee, chubby da, bdn da de shape!hihiks. happy to see her. myra jew da tade na lepak2 gn kitrg. sebuk sgt gn laki dy kan !

then hmmm aaaa...tade pape la. kesimpulannya, berjumpa dgn 2 org wanita ini amat berbunga aty sy. tah la, even tade bcerita bnyak sgt tp klu da jmpe tuh rasa mcm lega aw. knpe ehk?tah la. but i love them both, take care my girls

No comments:

Post a Comment