you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

10 February 2011

baby please dun go!

1 mlm aku carik kau, kau tahu ta?aku g kolej hati pun ta senang lahh kau mcm nih! aku off hp tp na g kolej aku on balik neok text aku kat kau ta delivered ag aku sentap ah sehh! asal ne, jgn ah cmnie bley ta???? ishh :'(
call abg kau pun die ta angkat, ape nie?? konspirasi er na kenekan aku? jgn lahh kejam sgt,plisss lah :(

kat kolej td bley lahh, seronok jugakk kot sbb kelas miss zetty yg comel tuh kn, gelak2 je jp g masa na g undi nanad kaki aku bley teseret kat bucu tangga kolej kan. peh sakit beb, tp tapasan darah. pastuh da lame baru aku perasan kaki aku da darah2 kn, gila ahh, trauma jap aku neok! aku terus mcj farid marah dye! haha!

hari nih sume org carik pasal gn aku. yelaa, ade bf mcm tade bf. sedeyh lahh mcm nie, haha mngadu nasib kan! ishhh! tape laa, lsia ta kesah. neok, sume org abaikan aku sampai kaki bdarah bgai, smlm sakit ggi la apebende la. haha gedik btol! tp sedey, da kul bape nih?? on la hp tuh *beggin* alalalahaiiii

nampak cam ta terok yer? tp tadi darah nyak bley? :'(

No comments:

Post a Comment